Ata janë mbi kokën e tyre! Një numër rekord njerëzish në botë nuk duan të ndjekin lajmet

Ata janë mbi kokën e tyre! Një numër rekord njerëzish në botë nuk duan të ndjekin lajmet

Një numër rekord njerëzish në mbarë botën po i shmangen lajmeve, sipas një sondazhi nga Instituti Reuters. Siç u përmend, 39 për qind e të anketuarve nga 47 vende thanë se ndonjëherë ose shpesh i shmangin në mënyrë aktive lajmet, ndërsa në vitin 2017, 29 për qind e pjesëmarrësve në anketë dhanë këtë përgjigje.

Rreth 46 përqind e njerëzve thanë se ishin shumë ose jashtëzakonisht të interesuar për lajmet, krahasuar me 63 përqind në vitin 2017, raportoi BBC.

Autori kryesor i këtij hulumtimi, Nick Newman, beson se rënia e interesit për lajmet lidhet me “gjëra veçanërisht të vështira në vitet e mëparshme”, duke përfshirë luftën në Ukrainë.

“Ju keni pasur pandemi dhe luftëra, kështu që është një reagim mjaft i natyrshëm që njerëzit të largohen nga lajmet, ose për të mbrojtur shëndetin e tyre mendor ose thjesht për të vazhduar jetën,” shpjegon Newman. Ai sugjeroi që ata që shmangin në mënyrë selektive lajmet ta bëjnë këtë sepse ndihen “të pafuqishëm” përballë ngjarjeve të mëdha botërore.

Disa njerëz ndihen të mbingarkuar dhe të hutuar nga sasia e lajmeve në dispozicion, ndërsa të tjerë janë të lodhur nga politika, shton Newman.

Besimi në lajmet mbeti në 40 përqindëshin e zakonshëm dhe ishte 4 përqind më i lartë vetëm gjatë pandemisë Covid.

Kur bëhet fjalë për burimin e lajmit, rreth 73 për qind e të anketuarve janë përgjigjur se lexojnë lajme në internet, ndërsa 50 për qind kanë treguar televizionin dhe 14 për qind mediat e shkruara.

Sa i përket rrjeteve sociale, qasja në platformën Facebook është më e rëndësishmja për përqindjen më të madhe të të anketuarve, ndonëse prej disa kohësh është në rënie të vazhdueshme, ndërsa YouTube dhe WhatsApp janë gjithashtu burime të rëndësishme lajmesh.

Është interesante që TikTok është në rritje, për herë të parë është përpara platformës X, me 13 për qind kundrejt 10 për qind të përdoruesve.

Sondazhi zbuloi se ekziston një skepticizëm i përhapur në lidhje me shkrimet e mundshme të lajmeve të fuqizuara nga AI, veçanërisht për lajmet më serioze si politika apo lufta.

Hulumtimi është kryer në janar dhe shkurt të këtij viti dhe ka përfshirë 94,943 të anketuar në 47 vende. 

LEXO EDHE:

Back to top button