Ata nuk kanë nevojë për kolegë, ata kanë robotë: Kompania nuk po punëson punëtorë të rinj, inteligjenca artificiale është çelësi!
Postimet e punës në fushën e inteligjencës artificiale po rriten pavarësisht një ngrirjeje më të gjerë të punësimeve.

Shopify nuk do të punësojë punëtorë të rinj nëse menaxherët nuk mund të provojnë se inteligjenca artificiale nuk është në gjendje të bëjë punën, shkroi CEO Toby Lutke në një memo të re për punonjësit.
Ekipet në kompaninë e e-commerce duhet të integrojnë inteligjencën artificiale në proceset e tyre të punës dhe kjo do të pritet nga të gjithë punonjësit në të ardhmen, shkroi Lutke.
“Para se të kërkojnë punësime dhe burime shtesë, ekipet duhet të demonstrojnë pse nuk mund ta kryejnë detyrën duke përdorur inteligjencën artificiale,” shkroi ai.
Shopify kanadeze, e cila ndihmon bizneset të krijojnë faqe interneti të tregtisë elektronike, është një nga kompanitë që u jep përparësi gjithnjë e më shumë punonjësve që dinë të përdorin inteligjencën artificiale.
Kompanitë e teknologjisë po investojnë burime të konsiderueshme në zhvillimin e inteligjencës artificiale (AI), dhe kompanitë në industri të ndryshme po kërkojnë punëtorë që mund të përdorin ose zhvillojnë algoritme dhe modele të AI.
Lutke gjithashtu shkroi se punonjësit do të vlerësohen për përdorimin e tyre të inteligjencës artificiale gjatë rishikimeve të performancës, megjithëse nuk u specifikua nëse kjo filozofi e kompanisë do të çonte në pushime nga puna.
Punonjësit e Shopify punojnë “në distancë” dhe numërojnë rreth 8,100. Fillimisht, klientët e tyre ishin biznese të vogla, por së fundmi ata kanë filluar të synojnë klientët më të mëdhenj për të mbajtur një fitim të qëndrueshëm. Kompania tha se do të duhet të përqafojë inteligjencën artificiale për të vazhduar rritjen.
“Ne përdorim pothuajse çdo mjet AI atje,” tha një zëdhënëse e Shopify.
Shopify ka pasur probleme me produktivitetin më parë.
Në fillim të vitit 2023, një memo nga shefi operativ i Shopify udhëzoi punonjësit të ndalonin mbajtjen e një “numri absurd” takimesh. Kompania fshiu 12,000 ngjarje nga kalendarët e saj të punëtorëve, duke liruar 95,000 orë për detyra më të fokusuara.