Ditëlindja e 38-të e Tetris: Loja ruse që pushtoi Perëndimin

Ditëlindja e 38-të e Tetris: Loja ruse që pushtoi Perëndimin

Për një brez njerëzish ka video lojëra që të gjithë i njohin. Disa prej tyre janë Pac-Man ose i pari Super Mario Bros. Por nuk do të ishte gabim të pretendonim se Tetris, që sot më 6 qershor mbush 38 vjeç, është ndoshta loja më e famshme nga të gjitha.

Nëse ndiqen matjet e shitjeve, Tetris ka shitur mbi 170 milionë kopje në pothuajse çdo platformë lojrash dhe kompjuterike që mund të imagjinoni. Sipas disa listave, vetëm Minecraft, i cili po evoluon vazhdimisht, ka shitur më shumë.

Sigurisht, nuk mund të flasim për trashëgiminë e Tetris, për të mos përmendur konsolën Nintendo Game Boy, e cila është një nga më të famshmet në botë. Teknikisht, Tetris ekzistonte për pesë vjet përpara se të paketohej në çdo Game Boy të shitur – por popullariteti i jashtëzakonshëm i konsolës nënkuptonte që loja u bë një ndjesi brenda natës.

Tetris është një lloj loje që mund ta luani për orë të tëra, por nuk e humbet hijeshinë edhe nëse luani vetëm 10 minuta. Në Tetris ju konkurroni kundër vetes, duke u përpjekur të pastroni më shumë linja ose të arrini një rezultat më të mirë se më parë. Kjo formulë ishte tërheqëse si për fëmijët ashtu edhe për të rriturit.

Hank Rogers, i cili tani drejton Tetris dhe zbuloi për herë të parë lojën në CES në 1988, përshkroi qartë gjithçka kur Nintendo zbuloi idenë e saj për të lançuar Game Boy me Tetris: “Nëse doni t’ua shisni Game Boy djemve të vegjël, atëherë paketoni Marion. “Por nëse doni t’ua shesni Game Boy të gjithëve, atëherë paketoni Tetris në të.”

Tetris mund të ketë arritur statusin e tij legjendar kryesisht falë pajisjes Game Boy, por loja ishte e disponueshme në PC dhe pajisjet arcade vite përpara se të ekzistonte Game Boy.

Tetris u krijua nga inxhinieri kompjuterik rus Alexei Paynitov, me miqtë e tij Dmitry Pavlovsky dhe Vadim Gerasimov. Ajo u lëshua më 6 qershor 1984 dhe përfundimisht u bë loja e parë kompjuterike ruse e lëshuar në Perëndim në 1986.

Koncepti i lojës përbëhet nga vetëm shtatë tetris të ndryshëm, të cilët bien nga maja e ekranit në fund me shpejtësi në rritje. Ato mund të rrotullohen dhe duhet të rreshtohen në vija të plota, përndryshe do të grumbullohen në krye të ekranit, duke i dhënë fund lojës.

Paitnov tha për Digital Trends 2015 se ai e bëri lojën në vetëm gjashtë javë. Por kjo ishte e mjaftueshme që rishikimet dhe përditësimet e panumërta të lojës të dominonin çdo pajisje ekrani në 38 vitet e fundit. Gjatë viteve të fundit, ne kemi parë ringjallje dhe rishikime të shumta të Tetris, shumë prej të cilave janë në frymën moderne.

Tridhjetë e tetë vjet më vonë, është e qartë se ka ende një uri për Tetris, veçanërisht pasi telefonat inteligjentë kanë bërë të mundur luajtjen e titullit popullor në lëvizje. Nuk ka gjasa që dikush të ketë të njëjtën qëndrueshmëri si Tetris.

Siç tha Rogers në 2015: “Nëse ekrani ka pika të mjaftueshme për ta shfaqur atë, Tetris do të jetë në të.”

LEXO EDHE:

Back to top button