Facebook po sjell një ndryshim të madh, dëshiron të krahasohet me këtë aplikacion!

Testet e para treguan rezultate të shkëlqyera, ndaj Meta do të vazhdojë të investojë shumë në inteligjencën artificiale

Tom Allison, një nga njerëzit më të rëndësishëm në Facebook që mbikëqyr zhvillimin e rrjetit social, këtë javë njoftoi strategjinë e zhvillimit të teknologjisë për kompaninë për dy vitet e ardhshme. Risitë që ata po përgatisin dhe tashmë po testojnë kanë të bëjnë kryesisht me mënyrën e rekomandimit të videove, të cilat do të ndjehen nga përdoruesit e “Facebook feed”, grupet, si dhe “Reels”.

Një nga prioritetet e kompanisë është të konkurrojë me Tik Tok, i cili njihet pikërisht për algoritmin e tij të shkëlqyer të rekomandimit të përmbajtjes që di mirë se çfarë duan të shohin përdoruesit dhe u tregon atyre pikërisht një përmbajtje të tillë, e cila i mban ata në aplikacion për një kohë shumë të gjatë.

Meta tani po ndryshon gjithashtu algoritmin e saj dhe po investon burime të konsiderueshme në zhvillimin dhe trajnimin e AI që do ta fuqizojë atë algoritëm për të rekomanduar video në Facebook dhe të gjitha platformat e tjera.

Kompania tashmë ka filluar testimin dhe përdorimin e këtij sistemi rekomandimi të përmbajtjes në Reels, dhe rezultatet janë mjaft mbresëlënëse.

Gjegjësisht, algoritmi i ri i AI, kur përdoret në Reels, u zbulua se rrit kohën e shpenzuar nga përdoruesit në atë rrjet me 8 deri në 10 për qind. Kjo na tregoi se ky model i ri arkitekturor mëson nga të dhënat edhe më me efikasitet në krahasim me gjeneratat e mëparshme. Ishte një shenjë e mirë për ne dhe një tregues se jemi në rrugën e duhur, shpjegoi Alison.

Meqenëse metoda e re e rekomandimit të përmbajtjes video në Reels doli të ishte shumë efektive, Meta vendosi ta përdorë atë edhe në platforma të tjera. Deri më tani ata kanë përdorur një algoritëm të ndryshëm të rekomandimit të përmbajtjes për Reels, feed në Facebook dhe grupe, por në të ardhmen ata synojnë të përdorin të njëjtën metodë AI për të gjitha këto platforma. Për të gjithë përdoruesit e këtij rrjeti social, kjo do të thotë një gjë – rekomandimet e përmbajtjes që do t’u shfaqen duhet të jenë edhe më të mira, kështu që algoritmi do të sugjerojë përmbajtje që duhet të jetë interesante për ta, e cila në fund duhet të rezultojë me më shumë kohë të shpenzuar nga përdoruesit. i shpenzojnë të ngjitura në këto platforma.

Në mënyrë që ky sistem rekomandimi të jetë sa më i mirë, nevojiten burime të konsiderueshme për zhvillimin dhe trajnimin e inteligjencës artificiale. Në fillim të këtij viti, Mark Zuckerberg njoftoi se ata synojnë të blejnë qindra mijëra karta grafike Nvidia të nevojshme për të trajnuar modelet e AI të Meta. Pas kërkesës kaq të lartë për pajisjet e tyre, çmimi i aksioneve të Nvidia ka qenë në një plus të madh kohët e fundit dhe vlera e tregut të kompanisë ka tejkaluar 2.2 trilion dollarë.

LEXO EDHE:

Back to top button