Gjenerata e ardhshme e taksive të ujit ka ardhur
Kompania franceze SeaBubbles ka tërhequr vëmendjen prej disa vitesh me taksinë e saj elektrike me hidrofoil Bubble plotësisht të mbyllur. Tani anija e vogël ka marrë një "vëlla" dukshëm më të madh dhe më të shpejtë në formën e modelit Smart Bubble.
Bubble origjinal u ngrit për herë të parë në 2021 kur bëri debutimin e tij amerikan në Miami.
Me shpejtësi të ulët, kjo anije lëviz nëpër ujë si çdo tjetër falë makinës së saj elektrike me dy helikë. Ai mund të strehojë katër pasagjerë plus një pilot, dhe është 5 metra i gjatë dhe 2.5 metra i gjerë.
Kur Flluska arrin një shpejtësi prej 6 nyjesh (1 km/h), shtresa e saj e përbërë e fibrës ngrihet mbi ujë në tre krahë fibër karboni të vendosura automatikisht – një përpara dhe dy prapa. Më pas lundron me 12 nyje (22 km/h) duke përdorur sensorë xhiroskopikë dhe të lartësisë, duke e lejuar atë të stabilizohet automatikisht.
Për shkak se fundi nuk është në ujë me shpejtësi lundrimi, Bubble nuk i nënshtrohet valëve aq sa varkat konvencionale, duke rezultuar në një udhëtim më të rehatshëm. Gjithashtu, për shkak të fërkimit më të vogël me ujin, shtrirja e tij rritet. Gjithashtu krijon më pak valë sesa një varkë tradicionale.
Duke qenë elektrike, Bubble nuk është aq e zhurmshme sa varkat me motorë me djegie të brendshme, nuk prodhon emetime karboni dhe është relativisht e lirë për t’u mirëmbajtur. Është tashmë në përdorim komercial në Francë.
E gjithë kjo çon në modelin Smart Bubble, i cili u prezantua së fundmi në Festivalin e Jahtit në Kanë. Nuk është i njëjti model si prototipi me fuqi hibride i zbuluar në të njëjtin festival në 2022.
Smart Bubble është në fakt një version më i madh dhe më i shpejtë i Bubble bazë, me përmasa 8 metra të gjatë dhe 3.5 metra të gjerë. Mund të strehojë shtatë pasagjerë plus një pilot dhe lundron me një shpejtësi prej 16 nyjesh (30 km/h). Duke qenë më i rëndë se Bubble, ai lëviz me një shpejtësi pak më të lartë prej 10 nyjesh (19 km/h).
Sipas informacionit të disponueshëm, një karikim i vetëm i baterisë 90 kWh në modelin e ekspozitës lejon rreth 1.25 orë lundrim. Është planifikuar një model me rreze më të gjatë dhe bateri 130 kWh.
Anija përfshin katër teknologji të reja të patentuara, duke përfshirë krahët e tërheqshëm. Vlen gjithashtu të përmendet se SeaBubbles ka blerë së fundmi Neocean, një specialist i lëvizshmërisë detare, në mënyrë që të zhvillojë më tej teknologjinë e tij unike të hidrofoilit.
Me siguri do të dëgjojmë më shumë për modelin Smart Bubble dhe veçoritë e tij ndërsa i afrohet prodhimit komercial.