Lëngu i frenave hyn në histori? Mbërrin frenat e para “të thata”

Sistemi është planifikuar të fillojë prodhimin në vitin 2025

Prodhuesi gjerman i pjesëve të automjeteve Continental ka zhvilluar një sistem të ri frenimi dhe tashmë ka porosi me vlerë rreth dy miliardë dollarë. Sistemi është planifikuar të prodhohet në vitin 2025, dhe klienti i parë është një prodhues makinash nga Shtetet e Bashkuara.

Continental do t’i lejojë klientët e saj të instalojnë Sistemin e Frenimit të Ardhshëm (FBS), një sistem frenimi gjysmë i thatë, i cili do të përfshijë disa komponentë të rinj.

Sistemi i frenimit FBS përdor frenat elektromekanike në boshtin e pasmë që funksionojnë “të thatë”, pa lëng frenash, ndërsa frenat e rrotave në boshtin e përparmë janë ende hidraulike, shkruan Reviahack.

Teknologjia e re përfshin gjithashtu gjeneratën e dytë të sistemit të frenimit MK C2.

Përveç sistemit të frenimit gjysmë të thatë, prodhuesi gjerman ka krijuar gjithashtu Continental Air Supply, një sistem shumë i integruar i furnizimit me ajër që përdoret së bashku me susta ajri në boshtet e përparme dhe të pasme për pezullimin me ajër.

Continental prezantoi zhvillimin e ardhshëm të frenave të saj nga FBS 0 në FBS 3, dhe ideja është mënyra e frenave plotësisht “të thata” në boshtin e pasmë dhe të përparmë. Në fillim të këtij plani (FBS 0) është sistemi i frenimit MK C2 i gjeneratës së dytë të çmimeve të Continental.

Ideja është që Continental të përparojë në nivelin FBS 3 në të ardhmen e afërt, kur i gjithë sistemi nuk do të përdorë lëng frenash dhe mund të ndahet në module. E gjithë kjo do të thotë më pak hapësirë ​​e zënë, më pak masë dhe më pak ndotje.

LEXO EDHE:

Back to top button