“Lutuni që edhe ju të mos bëheni viktimë. Është e frikshme”: Ekspertët paralajmërojnë terrorin e mafies së AI

Ajo që është veçanërisht problematike është se nuk ka masa paraprake që mund të merren për të shmangur sulmet.

Një vlerësim në Google ose në faqet e tjera të rishikimit të restoranteve, kafeneve dhe hoteleve mund të nënkuptojë ndryshimin midis suksesit dhe dështimit dhe pronarët gjithmonë përpiqen ta bëjnë atë vlerësim sa më të lartë që të jetë e mundur. Llogaritja është e qartë – për shkak të një vlerësimi më të ulët, përdoruesit e mundshëm mund të mos hyjnë as në atë restorant apo hotel dhe do t’i drejtohen konkurrentëve që kanë vlerësime më të mira.

Në disa raste, konkurrenca u përpoq të sabotonte restorantet dhe kafenetë duke u lënë komente negative (të rreme), por ata nuk mund të shkruanin një numër të madh komentesh, kështu që nuk mund të shkatërronin ndjeshëm reputacionin dhe vlerësimin e restorantit. Kohët e fundit situata ka ndryshuar, gjë që më së miri e kanë ndjerë pronarët e disa restoranteve në Londër.

LEXO EDHE:

Back to top button