“Meta përditëson politikën e privatësisë”

"Meta përditëson politikën e privatësisë"

Miliona përdorues të produkteve Meta, përfshirë Facebookun dhe Instagramin, do të marrin njoftime për politikat e përditësuara të privatësisë të kompanisë.

Meta thotë se ndryshimet janë krijuar për ta bërë më të lehtë për të kuptuar se si përdoret informacioni i klientëve.

Kompania është kritikuar më parë nga rregullatorët dhe aktivistët për përdorimin e të dhënave të klientëve.

WhatsApp dhe disa produkte të tjera nuk mbulohen nga përditësimi.

Meta thotë se ndryshimet nuk do ta lejojnë atë të “mbledhë, përdorë ose ndajë të dhënat tuaja në mënyra të reja”.

Megjithatë, ka dy ndryshime në mënyrën se si përdoruesit mund të kontrollojnë se si përpunohet informacioni i tyre.

Një cilësim i ri do t’u japë njerëzve më shumë kontroll se kush mund t’i shohë postimet e tyre si parazgjedhje. Dhe kontrollet ekzistuese mbi të cilat përdoruesit mund të shohin reklamat janë të konsoliduara në një ndërfaqe të vetme.

Kompania gjithashtu po i përditëson kushtet e saj të shërbimit.

Michel Protti, shefi i privatësisë së Metës, tha në një postim në blog se donte “ta shpjegonte më mirë se çfarë pritet nga ne dhe nga ata që i përdorin platformat tona”.

Ai tha se kjo do ta përfshijë kohën kur kompania mund t’i çaktivizojë ose mbyllë llogaritë, dhe detaje shtesë rreth asaj që ndodh kur një llogari fshihet.

Meta thotë se po jep ofron më shumë detaje në lidhje me llojet e palëve të treta me të cilët ndan dhe merr informacionin dhe se si ndahen të dhënat midis produkteve të saj.

Përdoruesit nuk kanë nevojë të bëjnë asgjë në përgjigje të përditësimeve të politikave për ta vazhduar përdorimin e produkteve Meta, por kompania thotë se njerëzit që nuk duan t’i pranojnë ndryshimet “janë të lirë të largohen nga shërbimet tona”.

Ndryshimet, të cilat hyjnë në fuqi më 26 korrik, janë, sipas Meta-s, një përpjekje për ta pajtuar një dëshirë për ta reduktuar kompleksitetin e politikave, ndërkohë që përballet me “më shumë kërkesë nga rregullatorët dhe legjislacioni i privatësisë për të qenë më gjithëpërfshirës”.

Meta është përballur me një kontroll në rritje nga rregullatorët mbi mënyrën se si i trajton dhe mbron të dhënat e përdoruesve.

Në shkurt, kompania paralajmëroi se “erërat e kundërta rregullatore” ka të ngjarë të shkurtojnë rritjen në të ardhmen.

Dhe në mars, kompania e lartcekur u gjobit me 17 milion euro për shkeljen e ligjeve të BE-së për privatësinë e të dhënave në vitin 2018.

Të hënën e kësaj jave, Karl Racine, Prokurori i Përgjithshëm i Distriktit të Kolumbisë në SHBA, nisi një çështje kundër shefit ekzekutiv të Meta, Mark Zuckerberg mbi akuzat e lidhura me skandalin e Cambridge Analytica të vitit 2016.

Meta deri më tani nuk ka pranuar të komentojë për këtë rast.

Stephanie Hare, autore e ‘Technology Is Not Neutral: A Short Guide to Technology Ethics’, tha se përpjekja për të ofruar transparencë më të madhe ishte e lavdërueshme – por shumica e përdoruesve thjesht do të klikonin dhe do ta vazhdonin.

“Pra, për kë është në të vërtetë kjo – përdoruesit apo një audiencë tjetër, p.sh. rregullatorët?” ajo pyeti.

“Ky është Meta që po kalon në realpolitikë teknologjike.

“Basti i tyre është që shumica e përdoruesve e kanë pranuar këtë pazar – ata kanë vlerësuar në një shkëmbim privatësie për lidhje sociale, komoditet, argëtim dhe biznes – kështu që ky njoftim funksionon për t’i neutralizuar kritikat për kapitalizmin e mbikëqyrjes.”

Dhe qasja e zhvendosi e ka zhvendosur përgjegjësinë “për përdoruesit dhe rregullatorët – “Përdorues, është zgjedhja juaj të merrni pjesë në këtë transaksion. Dhe për ju si rregullatorë, topi është në fushën tuaj për t’i zbatuar ligjet në juridiksionin tuaj”./BBC

LEXO EDHE:

Back to top button