Ndikuesi i ri i udhëtimit në Gjermani është në fakt një chatbot i AI
Ndikuesi i ri i udhëtimit në Gjermani është në fakt një chatbot i AI
Njihuni me Emën, influencën e re gjermane të turizmit ndaj së cilës industria e udhëtimeve nuk ka mbetur indiferente.
Ajo është e re, e bukur, flet 20 gjuhë, ka një profil në Instagram. Dhe atij i pëlqen shumë të udhëtojë nëpër atdheun e tij. Por ajo nuk është e vërtetë.
Ajo u prezantua për herë të parë në një video nga Bordi Turistik Gjerman. E përshkruar si një “ambasadore inovative, interaktive e markës”, Emma është një avatar i inteligjencës artificiale i krijuar për të bindur turistët të vizitojnë Gjermaninë.
“Përshëndetje, unë jam Ema”, thotë avatari, duke qëndruar përpara Portës së Brandenburgut. “Jam e emocionuar t’ju çoj në një udhëtim të jashtëzakonshëm nëpër këtë vend magjepsës dhe frymëzues,” shton ajo nga një tren që kalon nëpër fshatrat gjermane. Ajo mban një aparat fotografik në dorë dhe era i fryn flokët – të gjitha këto pamje të Emës janë krijuar me inteligjencë artificiale.
– Personazhi i Emës u krijua për të kapur një Berliner modern, kozmopolit që ndihet i natyrshëm në botën dixhitale. Ajo është në mesin e të 30-ave dhe i pëlqen teknologjia dhe kërkimi. Vizioni afatgjatë është që Ema të bëhet një komponent i domosdoshëm i strategjisë së komunitetit për komunikimin dixhital – tha në një deklaratë Shoqata Gjermane e Turizmit.
– Ema do të punojë së bashku me strukturat tona të marketingut tashmë të krijuara. Në bashkëpunim me influencuesit “tradicionalë”, vitin e kaluar arritëm të arrijmë 148 milionë ndërveprime në rrjetet sociale – theksoi Petra Hedorfer, drejtoreshë ekzekutive e Shoqatës Gjermane Turistike.
“Mund të pyesësh çfarë të duash dhe unë do të përgjigjem me kënaqësi”, thotë Emma e gëzuar në fund të videos së parë. Ajo kalon 24 orë duke komunikuar me 1061 ndjekësit e saj në Instagram duke iu përgjigjur pyetjeve në faqen e internetit të bordit të udhëtimit. Pse? Sepse Ema është një chatbot.
Chatbot-et e mundësuar nga mësimi i makinerive janë lloji më i zakonshëm i inteligjencës artificiale të aplikuar në kompani. Ato ofrojnë përgjigje të automatizuara dhe të shpejta ndaj kërkesave të klientëve duke ulur kostot. Komuniteti gjerman i udhëtimeve pranon se një chatbot i bazuar në AI u është përgjigjur pyetjeve të klientëve në faqen e tyre të internetit që nga viti 2020.
Chatbot-et e AI-së po bëhen gjithnjë e më të zakonshme në industrinë e udhëtimeve. Ata përdorin Expedia, TripAdvisor, Booking dhe Kayak. Është e pashmangshme që do të ketë gjithnjë e më shumë prej tyre.
Disa vëzhgues të industrisë janë skeptikë.
Shkrimtarët e udhëtimeve, blogerët dhe ndikuesit e mediave sociale reaguan jashtëzakonisht negativisht ndaj Emës në fillim. Dhe profili i saj në Instagram është mbushur me mosbesim dhe zemërim.
– Na vjen keq, por askush nuk dëshiron të shohë një person të rremë të AI në një version të rremë të AI të Gjermanisë dhe të marrë këshilla ose frymëzim atje. Ju lutemi përdorni njerëz të vërtetë që kanë dashuri të vërtetë për Gjermaninë – ka shkruar një përdorues.
Ema iu përgjigj në mënyrë identike të gjithë përdoruesve: “Duke prezantuar Emën si influencuesin tonë të AI, ne po bëjmë një hap emocionues përpara në strategjinë tonë dixhitale!”
Po, Ema shpesh flet për veten në vetën e tretë.
Por komuniteti gjerman i turizmit nuk është i pari që provon momentet me ndikim të inteligjencës artificiale. Vitin e kaluar, Ministria Italiane e Turizmit solli në jetë Venusin e Botticelli-t në mënyrë dixhitale si një influencues virtual në një fushatë marketingu. Por fushata duket se ka dështuar.