Një automekanik na zbulon: Si “vidhen” më shumë klientët
Një automekanik na zbulon: Si “vidhen” më shumë klientët

Scotty Kilmer është një mekanik makinash me 54 vjet përvojë.Në kanalin e tij në YouTube, i cili ndiqet nga gati gjashtë milionë njerëz, ai këshillon rregullisht shoferët se cilën makinë të blejnë, si të kursejnë para gjatë vozitjes dhe gjëra të ngjashme…
Në detin e shtesave të padobishme për të cilat shoferët po shpenzojnë shuma të konsiderueshme parash, Kilmer ka gjetur “mashtrimin më të madh”. Bëhet fjalë për aditivët e karburantit. Duke folur për The Sun, ai shpjegoi pse aditivët janë krejtësisht të panevojshëm sot. “Njerëzit bëhen të varur nga aditivët për një sërë arsyesh, por fakti është se është një humbje parash.”
Lëndët djegëse motorike sot janë shumë më të mira dhe cilësore, dhe standardi është i rregulluar nga shteti dhe duhet të përmbajë një sasi të caktuar të aditivëve. Për sa kohë që e ndërroni vajin rregullisht dhe e drejtoni makinën normalisht, aditivët nuk janë të nevojshëm. Është një shtesë e mbiçmuar dhe krejtësisht e padobishme, madje mund të thuash se është një mashtrim i shoferëve naivë”, përfundoi Kilmer.
Dilema e Përjetshme: A duhet të shtoni vetë aditivë të karburantit?
Përgjigja për këtë pyetje, siç pritej, nuk është e thjeshtë dhe e qartë. Lëndët djegëse të cilësisë më të lartë tashmë përmbajnë aditivë që parandalojnë formimin e depozitave, përmirësojnë lubrifikimin, lehtësojnë shpërndarjen…, duke pasur kështu një ndikim pozitiv në performancën e motorit në terma afatshkurtër përmes djegies më të pastër dhe më të plotë, dhe në afat të gjatë përmes kostove më të ulëta të mirëmbajtjes. .
Nëse përdorni vetëm lëndë djegëse të tilla, nuk ka nevojë të shtoni aditivë, por nëse ekziston dyshimi se motori funksionon gabimisht ose performanca e tij është zvogëluar për shembull, për shkak të depozitimeve në injektorët ose sediljet e valvulave, aditivë që ndihmojnë në heqja e këtyre depozitave (sigurisht, nëse nuk janë shumë të mëdha) mund të jetë një zgjidhje më e thjeshtë dhe sigurisht më e lirë se çmontimi dhe pastrimi i pjesëve të motorit.