Objektet fluturuese të paidentifikuara kërcënojnë pilotët – shkencëtarët kanë dalë me një zgjidhje revolucionare
Objektet fluturuese të paidentifikuara kërcënojnë pilotët - shkencëtarët kanë dalë me një zgjidhje revolucionare

Më 10 gusht 2022, pesë pilotë nga dy linja ajrore të ndryshme tregtare raportuan “objekte fluturuese të paidentifikuara” (UFO) mbi Oqeanin Paqësor. Më vonë u zbulua se ata kishin parë në të vërtetë satelitët e telekomunikacionit Starlink.
Satelitët me orbitë të ulët si Starlink shpesh i ngatërrojnë pilotët sepse reflektojnë dritën e diellit dhe duken si pika të pazakonta të ndritshme në qiell. Incidente të tilla mund të shkaktojnë konfuzion dhe të shpërqendrojnë pilotët gjatë fluturimit, duke paraqitur një rrezik të mundshëm sigurie.
Arsyeja kryesore që pilotët i identifikojnë gabim satelitët si UFO është se ata nuk kanë akses në të dhënat e pozicionit të satelitit në kohë reale. Satelitët Starlink, të cilët orbitojnë në një lartësi prej rreth 550 km, shpesh ndryshojnë pozicionin dhe reflektojnë dritën në mënyra të paparashikueshme. Aktualisht ka më shumë se 6,000 satelitë Starlink që rrotullohen rreth Tokës dhe numri i tyre është planifikuar të rritet në 42,000, duke rritur nevojën për metoda më të mira identifikimi.
Shkencëtarët e udhëhequr nga inxhinieri Douglas J. Buettner i Universitetit të Utah-s kanë zhvilluar një sistem që lejon simulimin e vendndodhjeve të satelitit të saktë. Duke përdorur analizën astrometrike dhe të dhënat e fluturimit, ekipi rindërtoi pamjen nga kabina në momentin e shikimit. Kjo lejon përcaktimin e saktë të pozicionit të satelitit dhe eliminon mundësinë e konfuzionit.
Teknika e tyre, e njohur si “render-tracing rendering”, vizualizon pikat ku pilotët shohin satelitët përmes dritareve të kabinës. Simulimet treguan se panelet diellore të satelitit ishin pozicionuar për të reflektuar dritën e diellit mjaft qartë për të tërhequr vëmendjen e pilotëve.
Shkencëtarët sugjerojnë disa hapa për të reduktuar rrezikun e gabimeve:
– Aksesi në të dhënat në kohë reale: pilotët duhet të jenë në gjendje të identifikojnë shpejt satelitët përmes informacionit për pozicionin e tyre, orbitën dhe kohën e lëshimit.
-Sistemet automatike të imazhit: instalimi i kamerave në avionë që mbledhin automatikisht të dhëna vizuale për analizën e objekteve në qiell.
-Modelet satelitore për kontrollorët e trafikut ajror: Administrata Federale e Aviacionit të SHBA (FAA) mund të përdorë modele të lëvizjeve satelitore për të njoftuar pilotët.
-Bashkëpunimi: Një bashkëpunim midis SpaceX, NASA, NOAA dhe Komandës Hapësinore të SHBA-së është propozuar për të përmirësuar ndarjen e të dhënave satelitore.
Si mund ta identifikojë publiku Starlink
Vëzhguesit e rastësishëm mund të identifikojnë gjithashtu satelitët Starlink duke përdorur faqe të tilla si FindStarlink.com, të cilat ofrojnë informacione për pozicionin e satelitit në një kohë dhe vendndodhje të caktuar. Kjo zgjidhje jo vetëm që redukton rreziqet në aviacion, por gjithashtu kontribuon në një kuptim më të mirë dhe raportim më të saktë të objekteve të paidentifikuara në qiell.