Pajisjet inteligjente nuk i kanë bërë studentët më të zgjuar
Pajisjet inteligjente nuk i kanë bërë studentët më të zgjuar
Ndërkohë, rezultatet e testeve globale në matematikë, shkencë dhe lexim po bien. Këto tendenca janë përkeqësuar nga pandemia e Covid-it, por filluan në fillim të viteve 2010, pikërisht kur pajisjet dixhitale filluan të hyjnë masivisht në duart e studentëve.
Vepra të tilla si “Brezi i Ankthit” promovuan përfitimet e shkollave pa telefon, ose të paktën fikjen e tyre kur shkolla është në seancë.
Pas rezultateve të testeve PISA, gjithnjë e më shpesh lind pyetja nëse teknologjia është vërtet superiore ndaj metodave tradicionale, nëse është, atëherë në çfarë moshe dhe në çfarë mase.
Themeluesja e Euryschool Emma Thompson hedh poshtë pesë mite rreth përfitimeve të edukimit të pajisjeve dhe flet për premtimet e rreme të metodave të tilla.
Jared Cooney Horvath shkon një hap më tej dhe arrin në përfundimin se revolucioni EdTech ka dështuar dhe shpjegon pse shumë shkolla në Evropë dhe Azinë Juglindore po i kthehen metodave tradicionale.
Majin e kaluar, ministri përgjegjës njoftoi se klasat suedeze do të lirojnë teknologjinë dixhitale dhe do t’i drejtohen praktikave tradicionale si leximi i librave analogë dhe marrja e shënimeve me dorë. Apostujt e dixhitalizimit nuk mund ta besonin se një vend kaq i avancuar mund të vendoste për një hap të tillë.
Kur përdorin një kompjuter për detyrat e shtëpisë, studentët zakonisht angazhohen për një detyrë për më pak se 6 minuta përpara se të godasin mediat sociale, t’u dërgojnë mesazhe miqve ose diçka tjetër që t’i shpërqendrojë në mënyrë dixhitale. Dhe kur përdorin një kompjuter portativ gjatë orës së mësimit, ata zakonisht shpenzojnë 38 minuta nga çdo klasë jashtë detyrës.
(Ata zakonisht e shpjegojnë këtë si “shumë detyra)”
Në një studim të fundit global, 92% e nxënësve kanë akses në një kompjuter në shkollë. Në Zelandën e Re, 99% e shkollave janë të pajisura me internet me shpejtësi të lartë, ndërsa në Australi ka më shumë kompjuterë sesa nxënës. Në SHBA, shpenzimet e qeverisë për produktet EdTech për shkollat publike tejkalojnë 30 miliardë dollarë në vit.
Pra gjithsesi:
“Nxënësit që përdorin kompjuterë shumë shpesh në shkollë performojnë shumë më keq… Dhe ndoshta gjetja më zhgënjyese është se teknologjia nuk ndihmon shumë për të kapërcyer hendekun e aftësive midis studentëve të privilegjuar dhe atyre të pafavorizuar,” tha raporti i OECD .