Po i çmend: “AI gjyshja” është një makth për mashtruesit

Të moshuarit janë objektiva idealë për mashtruesit që përpiqen të marrin informacionin e tyre personal dhe numrat e kartave bankare.

Kohët e fundit ka pasur një rritje të madhe të tentativave për mashtrim në mbarë botën dhe sa dramatike është situata në Britaninë e Madhe tregon një sondazh i fundit i publikuar nga kompania e telekomunikacionit “Virgin Media O2”. Sipas rezultateve të atij hulumtimi, deri në 22 për qind e njerëzve sulmohen nga mashtruesit çdo javë, kështu që kompania vendosi t’i japë fund kësaj “epidemie të mashtrimit” në një mënyrë inovative dhe mjaft interesante që përfshin inteligjencën artificiale.

“O2” krijoi kështu një version të inteligjencës artificiale të objektivit të preferuar të mashtruesve – një gjyshe që është e gatshme të flasë gjatë për thurjen, jetën, nipërit e mbesat e kështu me radhë. Kur të moshuarit flasin kështu, mashtruesit mendojnë se pak nga pak po fitojnë besimin e tyre, të cilin në fund do ta përdorin për mashtrim, por në këtë rast janë ata që mashtrohen.

Ideja për të krijuar këtë gjyshe me inteligjencë artificiale, të cilën ata e quajtën Daisy (dAIsy), erdhi në “O2” pasi më shumë se 70 për qind e njerëzve që morën pjesë në hulumtimin e përmendur shprehën dëshirën për t’u hakmarrë ndaj mashtruesve që përfituan. të të dashurve të tyre, por shumica nuk kanë kohë të merren personalisht me hakmarrje të tilla, domethënë të përpiqen të mashtrojnë mashtruesit. Në vend të tyre, Daisy, e cila është në dispozicion për të biseduar 24 orë në ditë, do të merret me mashtruesit. Inteligjenca artificiale është e trajnuar për t’i mbajtur mashtruesit në linjë për aq kohë sa të jetë e mundur, dhe gjyshja, softueri me zërin e një gruaje të moshuar, është e gatshme të bashkëpunojë kur bëhet fjalë për ndarjen e të dhënave.

Domethënë, ata do të jenë të lumtur të ndajnë emrin, mbiemrin dhe të dhënat e tyre të kartës bankare me mashtruesit, por sigurisht, ata do t’u japin atyre – të dhëna të rreme. Në disa raste, Daisy i mbajti mashtruesit në linjë deri në 40 minuta, gjë që i çmendi ata sepse përfunduan duke humbur shumë kohë pa marrë ndonjë informacion të dobishëm. Duhet theksuar se përdoruesit e telekomit O2 nuk do të kenë akses tek kjo gjyshe me inteligjencë artificiale, por në listën e të ashtuquajturve është shtuar edhe mjeti për mashtrimin e mashtruesve. numra që janë një objektiv i lehtë për mashtruesit.

Virgin Media O2 thotë se është e përkushtuar ndaj rolit të saj në ndalimin e mashtruesve, i cili përfshin një sërë metodash dhe teknologjish – nga muret e zjarrit, bllokimi i mesazheve të rreme e deri te përdorimi i inteligjencës artificiale për të identifikuar thirrjet mashtruese te mjetet inovative si Daisy.

Drejtori i anti-mashtrimit i Virgin Media O2, Murray McKenzie, komentoi se Daisy ishte një kujtesë se dikush në anën tjetër të linjës mund të mos jetë ai që ata thonë se janë dhe paralajmëroi se sot ka qendra telefonike ku veprojnë mashtruesit dhe kriminelët dhe ata janë shumë të aftë në bashkëbisedimin dhe nxjerrjen e të dhënave.

LEXO EDHE:

Back to top button