Qëndrimi ulur për një kohë të gjatë rrit rrezikun e katër llojeve të kancerit

Hulumtimet tregojnë se qëndrimi ulur për periudha të gjata kohore gjatë ditës rrit shanset për të zhvilluar disa lloje të kancerit.

Kjo vlen për këto lloje të kancerit:

– Kanceri i zorrës së trashë

– Kanceri i mitrës

– Kancer në mushkëri

– Kanceri i prostatës

Duke pasur parasysh tendencat e një stili jetese të ulur, shanset për t’u prekur nga disa lloje kanceri janë rritur. Të rriturit amerikanë kalojnë mesatarisht 9,5 orë në ditë në tavolinën e tyre. Në nivel global, mesatarja është 4.7 orë në ditë.

Pra, le të hedhim një vështrim më të afërt në lidhjen midis një stili jetese të ulur dhe shfaqjes së kancerit.

Qëndrimi ulur dhe rreziku i kancerit

Domethënë, marrëdhënia ndërmjet qëndrimit ulur dhe sëmundjes nuk është aq e drejtpërdrejtë. Por ka një lidhje midis pasivitetit dhe kancerit, siç e bën të qartë studim pas studimi. Pesha e tepërt është filli kryesor që i lidh ato. Obeziteti vlerësohet të jetë përgjegjës për 4% deri në 8% të të gjitha diagnozave të kancerit, raporton Klinika Cleveland.

“Të ndenjurit ulur lidhet me obezitetin dhe obeziteti është një faktor rreziku për disa lloje kanceri”, shpjegon Dr. Dale Shepherd.

“Çështja e vërtetë nga e gjithë kjo është se sa e rëndësishme është të jesh aktiv dhe të menaxhosh peshën tënde.”

Dhe ndërsa fokusi këtu është te rreziku i kancerit, duhet theksuar se zakonet e ulura gjithashtu rrisin shanset për të zhvilluar sëmundje të zemrës, diabetin e tipit 2 dhe probleme të tjera shëndetësore që shkurtojnë jetën.

Filloni të lëvizni

Tani, le të merremi me realitetin e kohëve moderne – duke kaluar një pjesë të mirë të ditës në një karrige. Është një nënprodukt i botës moderne ku shumë punë përfshijnë një tavolinë dhe një kompjuter.

Onkologu Dale Shepherd sugjeron të rimendoni se si e kaloni ditën në zyrë. Mundohuni të ngriheni nga vendi dhe të lëvizni për të paktën pesë minuta çdo orë. Mënyrat e thjeshta për të arritur këtë qëllim përfshijnë:

– Qëndrimi dhe lëvizja duke folur në telefon

– Provojeni edhe gjatë takimeve virtuale – veçanërisht nëse është një ngjarje jo-video

– Çohuni pas një gote ujë çdo orë.

– Shkoni te kolegët dhe flisni personalisht në vend që të dërgoni mesazhe ose të telefononi.

– Përdorni një tavolinë në këmbë

– Përfshini një shëtitje të shkurtër në pushimin tuaj të drekës në vend që thjesht të hani në një tavolinë

– Përvetësoni të njëjtën mendësi në shtëpi, herë pas here hidhuni nga divani ose kolltuku ndërsa shikoni televizor, në mënyrë që të mos rrini ulur për një kohë të gjatë.

“Gjeni gjëra të thjeshta që mund të bëni për të lëvizur më shumë,” inkurajon Dr. Shepard.

A mundet stërvitja të largojë rrezikun e qëndrimit ulur për periudha të gjata kohore?

Para se të përgjigjemi, le të kuptojmë një gjë: stërvitja është e mirë për ju. Rekomandohet që të rriturit të ushtrojnë të paktën 150 minuta në javë.

Por edhe nëse ushtroheni për ato 150 minuta ose më shumë, kjo nuk i fshin të gjitha efektet negative të qëndrimit të tetë orësh ulur më herët gjatë ditës.

“Periudhat e pasivitetit do t’ju vënë ende në rrezik të kancerit,” paralajmëron Dr Sheppard. “Ajo që bëni gjatë gjithë ditës ndikon në shëndetin tuaj. “Ushtrimi është i mirë, por nuk zhbë vetëm atë që ka ndodhur më parë”.

Pra, inkorporoni lëvizjen në ditën tuaj. Konsideroni atë pjesë të planit tuaj të stërvitjes.

A do të garantojë qëndrimi ulur më pak se nuk do të sëmureni nga kanceri? Aspak. Shumë forma të kancerit janë rezultat i mutacioneve gjenetike të trashëguara mbi të cilat nuk keni kontroll. Shkak mund të jenë faktorët mjedisorë. E njëjta gjë vlen edhe për dietën tuaj ose medikamentet që merrni.

Por lëvizja përmirëson shanset tuaja.

“Kjo është arsyeja pse ne gjithmonë u tregojmë njerëzve se sa e rëndësishme është të qëndrosh aktiv,” thotë Dr Shepard.

LEXO EDHE:

Back to top button