Sa fitojnë rrjetet sociale nga të miturit?

Kompanitë që qëndrojnë pas rrjeteve sociale fituan më shumë se 11 miliardë dollarë nga reklamat për të miturit në Shtetet e Bashkuara vitin e kaluar, sipas një studimi të Harvardit.

Studiuesit thonë se gjetjet tregojnë nevojën për rregullim qeveritar të mediave sociale, pasi kompanitë që duan të fitojnë para nga fëmijët duke përdorur platformat e tyre nuk kanë arritur të vetërregullohen.

Ata vënë në dukje se rregulloret, si dhe transparenca më e madhe nga kompanitë e teknologjisë, mund të ndihmojnë në zbutjen e dëmtimit të shëndetit mendor të të rinjve.

Për të arritur me fitimet, studiuesit përdorën numrin e vlerësuar të përdoruesve nën 18 vjeç në Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, X dhe YouTube në 2022.

Vetë platformat nuk e bëjnë publike se sa para fitojnë nga të miturit.

Sipas një studimi të Harvardit, YouTube gjeneroi më shumë të ardhura nga reklamat e ofruara për njerëzit nën 12 vjeç (959.1 milionë dollarë), e ndjekur nga Instagram (801.1 milionë dollarë) dhe Facebook (137.2 milionë dollarë).

Ndërkohë, Instagram gjeneron më shumë të ardhura nga reklamat nga përdoruesit e moshës 13 deri në 17 vjeç (4 miliardë dollarë), i ndjekur nga TikTok (2 miliardë dollarë) dhe YouTube (1.2 miliardë dollarë).

Studiuesit vlerësojnë gjithashtu se Snapchat do të gjenerojë shumicën e të ardhurave totale të reklamave në vitin 2022 nga përdoruesit nën moshën 18 vjeç (41%), i ndjekur nga TikTok (35%), YouTube (27%) dhe Instagram (16%).

LEXO EDHE:

Back to top button