SHBA dhe Kina në luftë tregtare, Evropa po humbet

Mosmarrëveshja tregtare mes SHBA-së dhe Kinës kërcënon të përshkallëzohet sërish.

Javën e kaluar, qeveria amerikane e udhëhequr nga presidenti Joe Biden njoftoi se do të rriste në mënyrë drastike tarifat për importet kineze në zona me rëndësi strategjike.

Përveç qelizave diellore, gjysmëpërçuesve, aluminit dhe çelikut, vinçave portuale, baterive dhe produkteve mjekësore, detyrimet e importit do të rriten ndjeshëm veçanërisht për makinat elektrike nga Kina: nga 25 në 100 për qind! Sipas qeverisë amerikane, importet me vlerë 18 miliardë dollarë u prekën.

Aktualisht, është ende e paqartë se si Kina do t’i përgjigjet në mënyrë specifike tarifave ndëshkuese. Megjithatë, siç shkruan Frankfurter Allgemeine Zeitung, zëdhënësi i Ministrisë së Punëve të Jashtme kineze njoftoi menjëherë pas njoftimit amerikan se Kina do të marrë të gjitha masat e nevojshme për të mbrojtur të drejtat dhe interesat e saj.

Subvencionet për Kinën janë një kërcënim për industrinë evropiane

Sipas një raporti të Automobilwoche, Komisioneri Evropian i Tregtisë Valdis Dombrovskis vuri në dukje se subvencionet në Kinë përbëjnë një kërcënim për industrinë evropiane.

Është e vërtetë që shifrat e shitjeve për makinat elektrike kineze në shumicën e tregjeve evropiane janë ende të durueshme. Në tregun më të madh evropian të makinave, Gjermani, pjesa e tyre aktualisht është vetëm 0.75 për qind. Megjithatë, çmimet e ulëta në krahasim me makinat elektrike lokale mund të inkurajojnë gjithnjë e më shumë konsumatorët që të kërkojnë makina elektrike kineze.

Industria gjermane e makinave në frikë

Gjermania, me industrinë e saj të fortë të automjeteve, tani ka frikë se do të ngecet mes një guri dhe një vendi të vështirë në luftën e ardhshme tregtare – pasi tregu kinez është më i rëndësishmi nga të gjithë për prodhuesit gjermanë.

Vetëm Grupi VW shiti më shumë se tre milionë makina në Kinë vitin e kaluar, që është më shumë se një e treta e shitjeve totale të prodhuesit më të madh të makinave në Evropë.

Kina ka gjithashtu një rëndësi të madhe për BMW dhe Mercedes: në vitin 2023, shitjet në Kinë përbënin përkatësisht 37 dhe 36 për qind të shitjeve totale. CEO i BMW, Oliver Tsipse kohët e fundit lëshoi ​​një paralajmërim të ashpër kundër planeve të BE-së për të vendosur tarifa ndëshkuese ndaj produkteve kineze. Në fund të fundit, Evropa do të gjuajë veten në këmbë.

Frika nga një reagim kinez

Me këtë, Tsipse do të thotë se ky nuk është një kërcënim i tarifave ndëshkuese për makinat e prodhimit të BE-së që Kina mund të vendosë si hakmarrje. Në vend të kësaj, markat gjermane kryesisht prodhojnë makina në Kinë, me disa të eksportuara më vonë në Evropë, siç është SUV elektrik iX3.

Këto makina, të cilat janë “gjermane” më vete, do të goditeshin edhe nga tarifat e importit të BE-së. Megjithatë, do të ishte edhe më dramatike për prodhuesit gjermanë nëse Kina do të rriste tarifat për makinat e eksportuara nga SHBA në Kinë.

Për shembull, SUV-të e shitura nga BMW dhe Mercedes në Kinë janë prodhuar kryesisht në Amerikë. Kjo është arsyeja pse kancelari gjerman Olaf Scholz paralajmëroi së fundmi për luftën e ardhshme tregtare midis SHBA-së dhe Kinës dhe mbylljen e tregut.

“Proteksionizmi në fund thjesht e bën gjithçka më të shtrenjtë.” “Ajo që nevojitet është tregtia e drejtë dhe e lirë botërore,” tha ai.

LEXO EDHE:

Back to top button