Si mbrojnë helmetat nga një përplasje?
Helmeta mbron kokën, por si?
Dëmtimi i kokës ose trurit vjen me pasoja afatgjata, ndaj është e rëndësishme të mbani gjithmonë një helmetë për t’u mbrojtur.
Helmeta përbëhet nga 6 pjesë.
E jashtme
Kjo është pjesa më e dukshme e përkrenares. Zakonisht është bërë nga polikarbonat, ABS dhe plastikë e përforcuar me tekstil me fije qelqi. Shtresa e jashtme është projektuar që të plasaritet ngadalë në rast aksidenti dhe të mbrohet nga dëmtimet që mund të ndodhin gjatë rrëshqitjeve të dheut.
Substrati i thithjes së ndikimit
Kjo rreshtim formon thelbin e helmetës. Është bërë nga polistiren i zgjeruar (EPS) që mund të përballojë goditjet e larta dhe ngarkesat e ngjeshjes.
Baza e shkumës
Kjo pjesë e helmetës ndodhet midis EPS dhe kokës së shoferit. Është bërë nga jastëkë shkumë që ngjiten fort në kokën e shoferit dhe e mbajnë atë në vend, duke ndarë lagështinë nga djersa. Një bazë shkume e punuar mirë nuk lejon lëvizjen midis kokës dhe kaskës, as lëvizjen e kaskës rreth kokës.
Sistemi i frenimit
Sistemi i frenimit përbëhet nga rripa që janë ngjitur nën qafë për të mbajtur helmetën në vend. Ky sistem ndihmon në lidhjen e kaskës në kokë për të parandaluar që ajo të shkëputet gjatë goditjes.
Pamje ose mburojë e fytyrës
Zakonisht ato janë bërë nga polikarbonat i fortë zjarrdurues. Kjo parandalon që mbeturinat e ajrit të hyjnë në helmetë dhe të dëmtojnë sytë e shoferit.
Sistemet e ventilimit
Sistemet e ventilimit, edhe pse nuk janë pjesë e sistemit parësor të sigurisë, janë një pjesë integrale e helmetës. Qarkullimi i ajrit përmes helmetës siguron komoditetin e shoferit dhe parandalon mjegullimin e vizorit për shkak të lagështirës në frymëmarrje.
Në fizikë, një aksident kualifikohet si një masë e madhe që ndalon brenda disa milisekondave dhe milimetrave nga një distancë. Ngadalësimi i përjetuar nga trupi është disa qindra Gs, nga të cilat 1G është forca gravitacionale e Tokës.
Trupi i njeriut nuk është në gjendje të përballojë goditje të tilla intensive, disa prej të cilave mund të çojnë në lëndime fatale. Helmeta e projektuar mirë ka dy linja mbrojtëse, një shtresë të jashtme dhe një jastëk EPS.
Gjatë goditjes, pjesa e jashtme merr goditjen e parë, duke shkaktuar çarje që përhapen ngadalë, duke reduktuar sasinë e energjisë së transmetuar në pjesën EPS të helmetës ose në nënshtresën që thith goditjet. Për shkak të këtij absorbimi, një pjesë shumë e vogël e goditjes transmetohet në kokën e shoferit.
Sipas standardeve të industrisë, një helmetë që ofron një forcë depërtimi më të vogël se 300 G në kokën e shoferit konsiderohet e përshtatshme për ngarje.