“Tik-Tok” rrjeti më i njohur në internet
"Tik-Tok" rrjeti më i njohur në internet

Tik Tok është aplikacioni më i shkarkuar dhe më i përdorur ndonjëherë, i ndjekur nga Instagram, Facebook dhe WhatsApp.
TikTok ka më shumë se 1.6 miliardë përdorues në më shumë se 160 vende dhe është shkarkuar më shumë se 220 milionë herë vetëm në SHBA, sipas statistikave të reja të përditësuara në gusht.
Numri i përdoruesve globalisht, nga të cilët 1.1 miliardë janë përdorues aktivë mujorë që nga viti 2023, tregon popullaritetin e kësaj platforme për ndarjen e videove.
TikTok mori përdoruesin e tij të miliardë në 2021, katër vjet pas fillimit të tij global, gjysma e kohës që iu desh Facebook, YouTube ose Instagram dhe tre vjet më shpejt se WhatsApp.
Vitin e kaluar, analistët e data.ai rishikuan parashikimin e tyre se TikTok do të arrinte 1.5 miliardë përdorues aktivë mujorë pasi analiza e tyre zbuloi se aplikacioni e tejkaloi atë moment historik me 100 milionë përdorues në tre muajt e parë të tij.
Platforma e ndarjes së videove ka kaluar tashmë rrjetet më të mëdha sociale, si Instagram dhe Facebook, falë natyrës argëtuese, krijuese dhe segmentimit drejt një audiencë më të re.
Sipas ekspertëve, mjafton ta përdorni në mënyrë aktive këtë platformë për një kohë dhe të mendoni se si ndiheni pasi e keni kërkuar.
Mediat sociale kanë ndryshuar mënyrën se si njerëzit mendojnë për gati dy dekada. Për shkak të tyre, bota e gazetarisë ka ndryshuar përgjithmonë – mediat nuk mund të vendosin më se çfarë do të mendojnë njerëzit, megjithëse ato ende, të paktën tani për tani, kanë fuqinë të imponojnë një axhendë, domethënë atë që njerëzit do të mendojnë.
Njerëzit nuk u besojnë më mediave si përpara ardhjes së internetit. Për të krijuar një opinion apo pozicion për një temë, mjafton të instaloni rrjetin social që u përshtatet më shumë dhe të gjeni njerëz me mendje apo komentues me të cilët mund të krahasohen.
Nëse bëhet krahasimi mes “Facebook”, “Twitter”-it apo platformës së re, me rritje më të shpejtë në histori – “Threads”, këto janë aplikacione tekstuale, që kanë shumë politikë, dhe politika të dhemb barkun.
Hulumtimi i ri krahason dy rrjetet më të njohura: “Instagram” dhe “Tik-Tok”.
Tik Tok filloi në vitin 2016. Platforma u bë menjëherë e njohur në botë, duke lënë përshtypje të ashtuquajturit gjenerata Z (krijuesit aktivë të përmbajtjes në mediat sociale). Ky aplikacion në fakt u bë fitues pasi ofroi përmbajtje video të shkurtra dhe problematike.
Ajo për të cilën Tik Tok është më krenar është se çdokush mund të bëhet viral në vetëm pak minuta, dhe kjo është ajo që përdoruesi mesatar i mediave sociale pëlqen më shumë. Popullariteti global mund t’i atribuohet natyrës së platformës – është e varur.
Algoritmi rekomandon përmbajtje të personalizuar bazuar në preferencat e përdoruesve duke krijuar një rrjedhë të pafundme videosh interesante për t’u eksploruar. Shumëllojshmëria e përmbajtjes – skica komedi, sfida kërcimi, receta gatimi, filma – tërheq një audiencë të gjerë.
Algoritmi dhe videot e shkurtra janë arsyet pse përdoruesit qëndrojnë më gjatë.
Analiza e qendrës kërkimore amerikane “Pew” ( Pew Research Center ) tregoi se përqindja e adoleshentëve që thanë se janë në “Tik-Tok” është pothuajse gjithmonë 50% më e lartë se sa ata që thanë të njëjtën gjë për “Instagram”.
Ka diçka për të gjithë dhe të gjithë kanë mundësinë të bëhen yll brenda natës dhe të fitojnë një numër të madh ndjekësish. Ndryshe nga Instagrami, përdoruesit e Tik Tok nuk kanë nevojë për një trup të mirë, një fytyrë të bukur, gardërobë perfekte, udhëtime luksoze apo një sfond në ngjyrën e stinëve për t’u bërë të njohur.
Për popullaritet, nuk është më e nevojshme të jesh një “ndikues” i dëshmuar, mjafton vetëm të kesh një sens humori apo interesa të përbashkëta me njerëzit e tjerë.
“Instagrami” është kthyer në kuptimin e jetës për disa njerëz. Fotot perfekte në të cilat duken perfekte dhe duket se kanë një jetë perfekte kanë krijuar iluzione dhe pritshmëri joreale. Vlera matej me numrin e “pëlqimeve” dhe ndjekësve. Në verë sfondet janë blu…të gjithë shkojnë në plazh dhe kanë trupa të mirë me rroba banje. Në dimër sfondi është i bardhë… të gjithë dinë të bëjnë ski dhe shkojnë me pushime dimërore. Dhe në realitet – pothuajse askush nuk duket si në “Instagram”.
Ajo që ka fituar shumë në Tik Tok është mbështetja që përdoruesit tregojnë për njëri-tjetrin. “Influencers” të bukura shfaqin aknet në fytyrën e tyre pa filtra dhe përshkruajnë luftën e tyre me peshën. Modelet tregojnë se si duken kur nuk janë të grimuara në pistë.
Njerëzit vlerësojnë humorin, kreativitetin, autenticitetin dhe mbështetjen. Njerëzit vlerësojnë njerëzit, jo një person të përsosur me një jetë të përsosur. Askush nuk ka një jetë perfekte dhe këtë e tregon çdo ditë “Tik-tok”.