TikTok ka pranuar – punonjësit e tij mund të vendosin se çfarë bëhet virale

TikTok konfirmoi për Forbes atë që kishte qenë një sekret i hapur – faktin që punonjësit e tij amerikanë kanë aftësinë për të “rritur videot për të prezantuar të famshëm dhe krijues të rinj në komunitet”.

Ky informacion është pjesë e një raporti të Forbes mbi butonin Heating të TikTok, i cili mund të përdoret për të ngarkuar klipe të zgjedhura në faqet “For You” të përdoruesve, duke rritur kështu shikimet duke anashkaluar algoritmin që supozohet se fuqizon përvojën e TikTok.

Zëdhënësi i TikTok, Jamie Favaza tha për Forbes se rritja e shikimeve të disa klipeve nuk është arsyeja e vetme për “nxehjen”. TikTok gjithashtu do të “promovojë disa video për të ndihmuar në diversifikimin e përvojës së përmbajtjes” (lexo: sigurohuni që furnizimi juaj të mos përbëhet tërësisht nga një ose dy tendenca).

Fawaza sugjeroi që TikTok nuk e bën këtë shpesh, por vetëm 0,002% e klipeve në furnizimin “Për ty”. Megjithatë, sipas një dokumenti të brendshëm të marrë nga Forbes, kjo është në të vërtetë 1-2% e totalit të shikimeve ditore të videove.

Klipet “e promovuara” nuk janë etiketuar si të përforcuara nga TikTok, ndryshe nga reklamat dhe postimet e sponsorizuara, por shfaqen si çdo klipe tjetër që algoritmi do të zgjidhte për përdoruesit.

Lajmi nuk është edhe aq befasues pasi është përfolur prej vitesh se TikTok ka përdorur premtime dhe ka promovuar përmbajtje për të bindur politikanët dhe kompanitë që të përdorin platformën e tij. Nga ana tjetër, kompanitë, veçanërisht ato të industrisë së muzikës, nuk e fshehin se e përdorin platformën për të promovuar markat e tyre.

TikTok nuk është i vetmi rrjet social që promovon në mënyrë të panatyrshme klipet e tij. Facebook dyshohet se po shfaqte një numër të fryrë shikimesh, por nuk e korrigjoi menjëherë këtë, gjithçka për të tërhequr reklamues dhe kompani mediatike në platformën e tij. Ai përfundoi duke paguar 40 milionë dollarë për të zgjidhur çështjen. Megjithëse nuk është i njëjti skenar, klipet e TikTok marrin pamje reale edhe nëse nuk bëhen virale në mënyrë organike, por efekti mund të jetë i ngjashëm sepse njerëzit mendojnë se po bëjnë më mirë në TikTok sesa janë në të vërtetë.

Do të thotë gjithashtu që TikTok zgjedh fituesit dhe humbësit, kështu që krijuesit dhe markat mund të humbasin një vend në faqen e dikujt “Për ty” ndaj dikujt që ka një “marrëdhënie më të mirë me kompaninë”. Forbes pretendon se ka pasur incidente në të cilat punonjësit “nxehnin” përmbajtje që nuk duhej të bënin dhe kështu promovuan klipe nga miqtë, partnerët, madje edhe të tyret.

Krijuesit gjithashtu mund të humbasin interesin për platformën nëse klipet e tyre performojnë dobët në krahasim me ato të përforcuara, pasi mungesa e transparencës së TikTok rreth “ngrohjes” e bën të vështirë përcaktimin se cilat klipe u ngjitën në mënyrë organike në krye.

Raporti vjen pasi TikTok përballet me konkurrencë të ashpër nga platforma si YouTube, të cilat kohët e fundit kanë filluar të tërheqin krijuesit duke u dhënë atyre një pjesë të të ardhurave të Shorts, ndërsa Instagram përpiqet të paguajë krijuesit për Reels. Megjithatë, edhe Instagrami pranoi se ka shkuar shumë larg me klipet sforcuese.

TikTok ka një grup të përzgjedhur krijuesish dhe një model shumë të kufizuar të ndarjes së reklamave, i cili mund t’u japë konkurrentëve të tij një avantazh.

LEXO EDHE:

Back to top button