Treni i ri më i shpejtë: Si duket pjesa e brendshme e “plumbit” që do të lëvizë me 450 km/h?
Gjatë dekadës së fundit, Kina është bërë lideri i padiskutueshëm botëror në zhvillimin e hekurudhave, duke ndërtuar mijëra kilometra binarë të rinj që arrijnë pothuajse në çdo cep të vendit dhe treni i ri më i shpejtë do të arrijë së shpejti.
Një prototip i trenit me shpejtësi të lartë i quajtur CR450, i zbuluar në Pekin më 29 dhjetor, arriti një shpejtësi prej 450 kilometrash në orë, që do të thotë se bota së shpejti mund të marrë një tren të ri më të shpejtë. Kur të godasë shinat për përdorim komercial, treni i ri do të kalojë modelin aktual CR400 të Kinës, i cili debutoi në vitin 2017 dhe udhëton me një shpejtësi prej 350 kilometrash në orë, raporton CNN .
Prototipi i fundit CR450 është nënshkruar nga CRRC Changchun Railway Vehicles dhe CRRC Sifang, të cilët vlerësojnë shpejtësinë e tij, por edhe efikasitetin e tij të energjisë, kontrollin e zhurmës dhe performancën e frenimit. Prototipi i është nënshtruar më shumë se 2000 testeve për të përmbushur kërkesat rigoroze të funksionimit komercial, por nevojiten teste dhe përmirësime të mëtejshme për të përmbushur standardet e rrepta.
Rrjeti hekurudhor i Kinës është më shumë se 160,000 kilometra i gjatë, duke përfshirë më shumë se 46,000 kilometra linja hekurudhore me shpejtësi të lartë.
Trenat me shpejtësi të lartë janë një alternativë miqësore me mjedisin dhe efikase për transportin ajror në Kinë, duke lidhur qytetet e mëdha me zonat rurale. Që nga vitet 1980, qindra miliarda dollarë janë investuar në hekurudhat e reja me shpejtësi të lartë me kapacitet të lartë në të gjithë Evropën dhe Azinë, të nisura nga Shinkansen e Japonisë dhe Franca Train a Grand Vitesse (TGV).