Twitter nën kritika për vendosjen e reklamave me përmbajtje të abuzimit të fëmijëve

Twitter ka një problem me përmbajtjen e pornografisë së fëmijëve dhe si rezultat, markat kryesore kanë ndaluar reklamimin në platformë.

Reklamuesit duke përfshirë Dyson, Mazda, Forbes dhe PBS Kids kanë pezulluar fushatat e tyre të marketingut ose kanë hequr reklamat e tyre nga pjesë të Twitter sepse promovimet e tyre u shfaqën së bashku me tweet-et që nxisin pornografinë e fëmijëve, thanë kompanitë për Reuters.

Markat që variojnë nga Disney, NBC Universal dhe Coca-Cola ishin në mesin e më shumë se 30 reklamuesve që u shfaqën në faqet e profilit të llogarive në Twitter duke shitur lidhje me materialin shfrytëzues, sipas një rishikimi të Reuters të llogarive të identifikuara në një studim të ri rreth abuzimit seksual të fëmijëve në internet nga grupi i sigurisë kibernetike Ghost Data.

Disa nga tweet-et përfshijnë fjalë kyçe që lidhen me “përdhunimin” dhe “adoleshentët”, dhe u shfaqën së bashku me postimet e promovuara nga reklamuesit e korporatave, zbuloi rishikimi i Reuters.

Në një shembull, një cicërimë e promovuar për markën e këpucëve dhe aksesorëve Cole Haan u shfaq pranë një postimi në Twitter në të cilin një përdorues tha se po tregtonte përmbajtje për adoleshent/fëmijë.

“Jemi të tmerruar”, tha për Reuters David Maddocks, president i markës në Cole Haan, pasi u njoftua se reklamat e kompanisë shfaqeshin së bashku me postime të tilla.

“Ose Twitter do ta rregullojë këtë, ose ne do ta rregullojmë me çdo mjet që mundemi, që përfshin mos blerjen e reklamave në Twitter.”

Në një shembull tjetër, një përdorues postoi në Twitter duke kërkuar për përmbajtjen e “VETËM për vajzat Yung, JO Djem”, i cili u pasua menjëherë nga një cicërimë e promovuar për Spitalin e Fëmijëve Skocez Rite me qendër në Teksas.

Në një deklaratë, zëdhënësja e Twitter, Celeste Carswell tha se kompania “ka zero tolerancë për shfrytëzimin seksual të fëmijëve” dhe po investon më shumë burime kushtuar sigurisë së fëmijëve, duke përfshirë punësimin për pozicione të reja për të shkruar politika dhe për të zbatuar zgjidhje.

Ajo shtoi se Twitter po punon ngushtë me klientët dhe partnerët e saj të reklamave për të hetuar dhe marrë hapa për të parandaluar që situata të përsëritet.

Sfidat e Twitter në identifikimin e përmbajtjes së abuzimit të fëmijëve u raportuan për herë të parë në një hetim nga faqja e lajmeve teknologjike The Verge në gusht.

Twitter ndalon përshkrimet e shfrytëzimit seksual të fëmijëve, të cilat janë të paligjshme në shumicën e vendeve. Sidoqoftë, gjigandi i teknologjisë është një nga platformat e vetme kryesore ku lejohet postimi i pornografisë.

Ghost Data identifikoi më shumë se 500 llogari që ndanë ose kërkuan publikisht materiale abuzimi seksual të fëmijëve gjatë 20 ditëve këtë muaj. Twitter nuk arriti të hiqte më shumë se 70% të llogarive gjatë periudhës së studimit, sipas grupit.

Këtë javë, Twitter shqyrtoi dhe pezulloi përgjithmonë mbi 500 llogari për shkelje të rregullave të tij pasi u njoftua.

Në një email drejtuar reklamuesve të mërkurën, Twitter tha se “zbuloi se reklamat po shfaqeshin brenda profileve që ishin të përfshirë me shitjen publike ose kërkimin e materialeve të abuzimit seksual të fëmijëve”.

Raportet e transparencës së Twitter në faqen e saj të internetit tregojnë se ai pezulloi më shumë se 1 milion llogari vitin e kaluar për shfrytëzim seksual të fëmijëve. Ai bëri gjithashtu rreth 87,000 raportime në Qendrën Kombëtare për Fëmijët e Zhdukur dhe të Shfrytëzuar.

Një zëdhënës i Disney e quajti përmbajtjen “të dënueshme” dhe tha se ata “po dyfishojnë përpjekjet tona për të siguruar që platformat dixhitale në të cilat reklamojmë dhe blerësit e mediave që përdorim, të forcojnë përpjekjet e tyre për të parandaluar përsëritjen e gabimeve të tilla”.

Një zëdhënës i Coca-Cola, i cili kishte një cicërimë të promovuar të shfaqur në një llogari të gjurmuar nga studiuesit, tha se nuk e falte materialin që lidhet me markën e saj dhe tha se “çdo shkelje e këtyre standardeve është e papranueshme dhe merret shumë seriozisht”.

NBC Universal tha se i ka kërkuar Twitter të heqë reklamat që lidhen me përmbajtjen e papërshtatshme.

Reagimi mund të jetë i kushtueshëm për Twitter, i cili varet nga reklamat e markave dixhitale për mbi 90% të të ardhurave të tij.

LEXO EDHE:

Back to top button