Twitter u tërhoq nga shërbimi i stilit OnlyFans për shkak të frikës për sigurinë e fëmijëve

Twitter hoqi një veçori për të fituar para nga përmbajtjet për të rritur në platformë për shkak të mjeteve të pamjaftueshme për të zbuluar përmbajtjen që shfaq abuzim seksual me fëmijë.

Twitter ishte vendosur të lansohej në një veçori të ngjashme me OnlyFans për krijuesit e rritur për të fituar para në platformë.

Kjo nuk është një shtrirje duke marrë parasysh që Twitter është tashmë një nga platformat kryesore të përdorura nga krijuesit e rritur për të reklamuar llogaritë e tyre OnlyFans. Gjigandi i teknologjisë është një nga platformat e vetme kryesore ku lejohet postimi i pornografisë.

Vitin e kaluar, Twitter u përpoq të përballej me OnlyFans me ‘Super Follows’ që lejon përdoruesit të paguajnë të famshëm për tweet-et. Kur vendosi të shkonte një hap më tej dhe të lansonte një veçori që do të lejonte krijuesit e përmbajtjeve për të rritur të shesin abonime me pagesë, një raport i brendshëm e ndaloi atë.

An April report that tested the new project called Adult Content Monetization (ACM) found that Twitter could not effectively handle harmful sexual content on the platform.

Një hetim nga The Verge, bazuar në dokumentet e zbuluara dhe intervistat me punonjësit, zbuloi se Twitter kishte mbledhur një ‘Ekip të Kuq’ prej 84 personash në prill për të ‘testuar presionin e vendimit për të lejuar krijuesit e rritur të fitojnë para në platformë, duke u fokusuar në mënyrë specifike se si do të dukej që Twitter ta bënte këtë në mënyrë të sigurt dhe të përgjegjshme’.

“Twitter nuk mund të zbulojë me saktësi shfrytëzimin seksual të fëmijëve dhe lakuriqësinë jo konsensuale në shkallë”, përfundoi Red Team.

Projekti zbuloi të meta në trajtimin ekzistues të Twitter-it të përmbajtjes së Shfrytëzimit Seksual të Fëmijëve (CSE).

Ky nuk ishte lajm për drejtuesit pasi një raport i vitit të kaluar konfirmoi të njëjtën gjë. Duke qenë më pak fitimprurës se rivalët më të mëdhenj të mediave sociale si Meta, Twitter ka investuar shumë më pak në moderimin e përmbajtjes dhe sigurinë e përdoruesit.

“Ndërsa sasia e CSE në internet është rritur në mënyrë eksponenciale, investimi i Twitter në teknologjitë për të zbuluar dhe menaxhuar rritjen nuk është rritur”, thuhet në raport.

Për shkak të mungesës së burimeve që i japin përparësi mjeteve për zbulimin e CSE, moderatorët e përmbajtjes mbeten linja e vetme e mbrojtjes, duke e bërë atë të dobët në rastin më të mirë.

“Twitter ka zero tolerancë për shfrytëzimin seksual të fëmijëve”, tha një zëdhënës i Twitter.

“Ne luftojmë në mënyrë agresive abuzimin seksual të fëmijëve në internet dhe kemi investuar ndjeshëm në teknologji dhe mjete për të zbatuar politikën tonë. Ekipet tona të përkushtuara punojnë për të qëndruar përpara aktorëve me besim të keq dhe për të ndihmuar që të sigurojmë se po i mbrojmë të miturit nga dëmtimet – si në internet ashtu edhe jashtë linje.

Që nga gushti, ekipi përgjegjës për zhvillimin e veçorisë së fitimit të parave të përmbajtjes për të rritur është riorganizuar dhe kombinuar me një ekip të ngarkuar me identifikimin e llogarive të padëshiruara.

Me planet për fitimin e parave të përmbajtjes për të rritur, Twitter po fokusohet në veçori të tjera si ‘Rrethi’ për t’i bërë përdoruesit të qëndrojnë në platformë.

Funksioni i ri vjen në një kohë kur kompania po merret me ankesat e sinjalizuesve, një eksod të stafit dhe një betejë ligjore me Elon Musk për të respektuar marrëveshjen e tij për të blerë Twitter në një marrëveshje prej 44 miliardë dollarësh.

LEXO EDHE:

Back to top button