Zhvilluesit e aplikacioneve celulare pritet të inkurajojnë në mënyrë më agresive përdoruesit që të abonohen gjatë vitit të ardhshëm

Abonimet do të kërkohen edhe më agresivisht për aplikacione të ndryshme

Shifrat e ndara së fundmi nga RevenueCat pas anketimit të më shumë se 30,000 aplikacioneve tregojnë pse. Shumica e aplikacioneve në fakt luftojnë për të arritur 1000 dollarë të ardhura mujore.

RevenueCat eksploroi aplikacionet duke përdorur SDK-të e tij të abonimit brenda aplikacionit. Nuk tha se cilat aplikacione ishin subjekt i sondazhit, por klientët e tyre përfshijnë Reuters, Buffer, Goodnotes, PhotoRoom dhe Notion, dhe ata pretendojnë se 90 për qind e aplikacioneve me një platformë abonimi brenda aplikacionit përdorin RevenueCat.

Raporti i tyre mund të mos përfshijë shumicën e 100 aplikacioneve kryesore të abonimit, raporton Ars Technica.

Me këtë në mendje, le të hedhim një vështrim në atë që ata gjetën.

Sipas të dhënave nga RevenueCat, abonimi solli 6.7 miliardë dollarë të ardhura për më shumë se 18 mijë zhvillues, nga 290 milionë abonentë që përdorin dyqanet e aplikacioneve App Store dhe Google Play.

Rreth 17 për qind e aplikacioneve të anketuara fitojnë të paktën 1000 dollarë, ndërsa aplikacionet me fitime më të larta janë edhe më pak.

Nga ana tjetër, sapo aplikacionet arrijnë 1000 dollarë të ardhura mujore, ato kanë më shumë gjasa të gjenerojnë 2500 dollarë të ardhura mujore (59 përqind e aplikacioneve të anketuara). Gjithashtu, 60% e aplikacioneve që arritën 2500 dollarë fituan 5000 dollarë të ardhura mujore.

Një çekuilibër i fortë në ndarjen e të ardhurave u pa në aplikacionet e abonimit celular. Një vit pas lançimit, 5% më e lartë e aplikacioneve gjenerojnë mbi 200 herë më shumë të ardhura sesa ato në tremujorin e fundit.

Për aplikacionet e reja, të ardhurat mesatare mujore pas një viti janë pak më pak se 50 dollarë.

Prandaj, abonimet pritet të vazhdojnë të jenë strategjia kryesore e zhvilluesve.

Sipas RevenueCat, 59 mijë aplikacione të reja të bazuara në abonim u lëshuan në vitin 2023.

Sfida e madhe nuk është vetëm se njerëzit duhet të binden të paguajnë abonimin, por edhe që duhet bërë vazhdimisht.

Pjesa e abonentëve mujore ra 14 për qind nga viti në vit, pavarësisht nga performanca financiare e aplikacionit.

Abonimet mujore që kanë një normë mesatare të rinovimit për herë të parë mbi 60% ruajnë vetëm 36% të grupit fillestar të abonentëve deri në momentin që është koha për rinovimin e tretë.

Normat e abonimit për aplikacionet celulare pritet të rriten gjatë vitit të ardhshëm. Norma mesatare mujore u rrit 14 për qind, nga 7,05 dollarë në 8,01 dollarë.

Gjeneratori kryesor i rritjes mund të jetë rritja e kostos së blerjes së klientit dhe përpjekjet për ta bërë aplikacionin të duket premium.

Zhvilluesit gjithashtu pritet të eksperimentojnë më shumë me burime të tjera të ardhurash, si blerjet brenda aplikacionit dhe marketingun e filialeve.

LEXO EDHE:

Back to top button