Biçikleta elektrike bambu – është e lehtë, por edhe e shtrenjtë

Biçikleta elektrike bambu – është e lehtë, por edhe e shtrenjtë

Në pamje të parë, nuk duhet shumë për të numëruar avantazhet e biçikletave elektrike. Megjithatë, masa e madhe që ata posedojnë shpesh largon klientët e rinj potencialë. Arsyeja për këtë është korniza e rëndë prej çeliku, alumini ose titani që kanë zakonisht biçikletat elektronike.
Por startup-i rumun “Diodra” ndjek një strategji tjetër. Siç njofton prodhuesi në faqen e tij të internetit, “diodra S3” e re vjen me një kornizë bambuje. Kjo teknologji nuk është e re, por po përdoret për herë të parë në këtë automjet.

Sipas kompanisë, biçikleta e re elektronike peshon pak më pak se 15 kilogramë. Kjo e bën S3 dukshëm më të lehtë se shumica e konkurrencës. Pesha e ulët sigurohet kryesisht nga korniza e bërë nga bambu – një material i lehtë por i fortë. Motori dhe bateria janë të integruara në asamblenë e rrotave të pasme.
Motori elektrik me peshë katër kilogramë ka një fuqi të vazhdueshme prej 250 vat dhe mbështet një shpejtësi deri në 25 km/h. Çift rrotullimi i tij është 48 Nm, dhe bateria e motorit ka një kapacitet prej 25 amper-orë. Sipas prodhuesit, një distancë deri në 100 kilometra duhet të jetë e mundur. Nëse dëshironi të karikoni baterinë, duhet të prisni rreth 3.5 orë.

“Diodra S3” është pak prapa liderëve të tregut për sa i përket performancës. Sidoqoftë, faktori vendimtar për blerjen është ndoshta pesha e lehtë e kornizës së bambusë. Biçikletat elektronike konvencionale janë shumë të rënda, gjë që është veçanërisht e dukshme kur bëhet fjalë për manovrimin. Biçikletat më të rënda shpesh janë të vështira për t’u kontrolluar dhe fillimi dhe ndalimi gjithashtu mund të shkaktojnë vështirësi.
Pa dyshim, biçikleta nuk është e lirë, megjithëse prodhuesi e ka ulur çmimin fillestar nga 2,900 euro në pak më pak se 2,200 euro në fillim të shitjeve. Me një tarifë shtesë prej 200 euro, zinxhiri konvencional i biçikletave mund të zëvendësohet me një rrip.

LEXO EDHE:

Back to top button