Çfarë duhet të bëni nëse keni ngecur në dëborë me makinën tuaj dhe si të përgatiteni për një dimër me borë?

Çfarë duhet të bëni nëse keni ngecur në dëborë me makinën tuaj dhe si të përgatiteni për një dimër me borë?

Situata dramatike në fshatin Nikiforovë afër Mavrovës ka zgjatur dy ditë kur banorët dhe turistët kanë rënë në borë dhe janë ndërprerë pas reshjeve të mëdha të borës që kanë përfshirë pjesën perëndimore të Maqedonisë. Disa prej tyre, për shkak të ndërprerjes së energjisë elektrike në fshat, kanë tentuar të largohen nga vendi dhe të zbresin në Gostivar, por kanë ngecur në reshjet e borës.

Kjo situatë u ndodh shpesh qytetarëve në vendet më të larta dhe ata ndoshta dinë si të veprojnë gjatë stuhisë së borës, por jo në vendet më të ulëta sepse ka pasur gjithnjë e më pak borë në dhjetë vitet e fundit dhe për këtë kemi harruar si të sillemi nëse është e mundur. me veturën dhe me bashkëudhëtarët ngecëm si banorët e Nikiforovës dhe turistët.
Si të veproni saktë nëse makina është e ngecur në dëborë?
Pavarësisht se në çfarë lloj automjeti jeni, ka disa gjëra që mund të bëni për të përmirësuar shanset tuaja për të dalë nga bora.
Në fillim vendoset një trekëndësh në mënyrë që një shofer tjetër të dallojë automjetin tuaj. Më pas gërmohet bora rreth gomave për të lejuar që automjeti të lëvizë përpara dhe mbrapa, dhe kur lirohet hapësirë ​​e mjaftueshme që automjeti të lëvizë pak, mund të filloni të lëkundni për të liruar borën poshtë gomave, pastaj vendosni makinën në marshin dhe ecni përpara dhe mbrapa përgjatë shinave të pastruara me shpejtësi të ulët.

Nëse kjo nuk funksionon, opsioni tjetër është tërheqja duke përdorur rërë ose kripë nën gomë për t’i dhënë gomave diçka për të “kafshuar”. Zinxhirët mund të ndihmojnë shumë, por shumë pak njerëz i vendosin rregullisht në gomat e tyre.

Çfarë nuk duhet të bëni kur kuptoni se keni ngecur?
Kur kuptoni se keni ngecur, ka disa gjëra që nuk duhet t’i bëni kurrë:

Mos e shtypni fort pedalin e gazit sepse gomat do të zhyten më thellë në dëborë.
Mos e injoroni gjurmën e automjetit tuaj jashtë borës. Duhet të siguroheni që rruga e automjetit për kthimin në tokë më të fortë të pastrohet nga bora e thellë ose do të ngecni përsëri.
Mos u frikësoni që të mos e vështirësoni komunikimin me këdo që vjen për t’ju ndihmuar. Nëse keni njerëz pranë që mund t’ju ndihmojnë, mos u përpiqni ta tërhiqni vetë makinën. Dhe, nëse ndoshta jeni të humbur, mos u nxitoni sepse nuk e dini se çfarë fshihet para jush bora.

Këshilla për vozitje në kushte dëbore në RSBSP
Kushtet e pafavorshme të motit në rrugë (trotuaret e lagështa, temperaturat më të ulëta, shiu dhe bora, dukshmëria e reduktuar) mund të rrisin kohën e reagimit të drejtuesve të mjeteve, të shpërqendrojnë ata, të zgjasin distancën e frenimit të mjetit, etj.
Çdo vit para fillimit të sezonit dimëror, Këshilli Republikan për Sigurinë në Qarkullimin Rrugor publikon këshilla për drejtimin e automjeteve në kushte dimërore për të informuar drejtuesit e mjeteve për përgatitjet dhe kontrollet elementare që duhet të bëjnë për një udhëtim të sigurt ose, mos dhëntë Zoti, nëse marrin. mbërthyer në dëborë:
– Kërkohen goma dimërore në të katër rrotat, si dhe zinxhirë që mund të rregullohen sipas nevojës. Duke vepruar kështu, ju jo vetëm që do të përmbushni detyrimin ligjor, por edhe do të rrisni sigurinë tuaj.

– Nuk është një ide e keqe të keni gjithmonë me vete një lopatë të vogël, pak rërë, një leckë të vjetër, një fshesë për të pastruar borën nga dritaret, spërkatës kundër ngrirjes dhe llak bllokimi. Makina duhet të ngrohet për të shkrirë xhamat dhe për të pastruar gomat nga bora dhe akulli.
Për shkrirje më të lehtë të xhamave, të gjithë konsumatorët e energjisë në makinë janë të ndezur dhe periudha e shkrirjes shkurtohet nga 10 në 4 minuta.
– Respektoni shpejtësinë e lëvizjes, veçanërisht pranë vendkalimeve për këmbësorë, shkollave dhe kopshteve. Në kushtet e drejtimit të dimrit, distanca e frenimit është 50 për qind më e gjatë se në kushte normale. Mbani më shumë distancë me automjetin para jush. Mos e ndryshoni papritmas drejtimin e lëvizjes. Nxitoni ngadalë, ngadalësoni duke lëshuar butësisht pedalin e gazit, duke shtypur tufën dhe duke frenuar gradualisht. Kur hyni në një kthesë, ulni gradualisht shpejtësinë dhe frenoni ngadalë.
– Nëse vozitni në borë të thellë, mbajeni timonin drejt në mënyrë që gomat e përparme dhe të pasme të kenë të njëjtin drejtim lëvizjeje. Nëse jeni ngecur në dëborë dhe gomat po rrotullohen, vendosni dyshekë, rërë ose peshqir të vjetër poshtë gomave – kjo është mënyra më e lehtë për të dalë nga bora. Në të përpjetat dhe tatëpjetat, vozitni me shpejtësi më të ngadaltë sesa do të vozitnit në kushte normale. Jini kolegjial ​​në trafik.
– Në dimër, keni gjithmonë një rezervuar të plotë, pavarësisht nëse jeni të bllokuar në trafikun e qytetit ose keni ndonjë aksident në rrugë. Karburanti i mjaftueshëm në rezervuar do t’ju sigurojë nxehtësinë që ju nevojitet për t’ju kthyer në shtëpi të sigurt.

– Nëse do të shkoni në një vend malor dhe prisni reshje të dendura bore, përgatitni ushqime të lehta dhe ujë të mjaftueshëm, që do t’ju duhet nëse ngecni dhe prisni ndihmë për të pastruar terrenin.
Përgatitja e mjetit për ngasje në kushte dimërore
– Fshirëset kanë një jetëgjatësi prej 6 deri në 12 muaj. Duke ndërruar rregullisht fshirëset, ju do të siguroni shikueshmëri më të mirë në rrugë dhe në këtë mënyrë siguri më të madhe në trafik për ju dhe pasagjerët tuaj.

– Kontrollimi i lëngut të fshirësit. Për të ruajtur pastërtinë e xhamit të përparmë në dimër, përdoret një lëng që nuk ngrin deri në -30 C˚ (në varësi të kohës së vitit dhe prodhuesit, ka disa lloje në treg).
– Kontrollimi i baterisë. Temperaturat e ftohta mund ta shkarkojnë baterinë, veçanërisht nëse parkoni jashtë. Para se temperaturat të bien nën zero, është e detyrueshme të kontrolloni baterinë. Nëse është e dobët, ndryshojeni në kohë për të shmangur surprizat e padëshiruara, veçanërisht në mbrëmje vonë ose herët në mëngjes.
– Kontrollimi i antifrizit. Në të gjitha automjetet antifrizi zgjat deri në pesë apo edhe më shumë vite, por tashmë pas vitit të pestë është i detyrueshëm kryerja e servisit dhe ndërrimi.
– Kontrollimi i gomave. Për vozitje në dimër përdoren goma dimërore me hap më të thellë, të cilat janë efikase dhe të përshtatura mirë për drejtimin në dëborë. Presioni i gomave duhet të kontrollohet gjithashtu sepse ngasja në kushte dëbore me presion joadekuat të ajrit është e rrezikshme.
– Kontrollimi i fenerëve. Pjesa e jashtme e fenerëve duhet të jetë e pastër, nuk duhet të mbulohet me akull. Mbrojtja më e mirë është ta lyeni me dyll.
– Kontrollimi i vajit. Ndërrimi i vajit para fillimit të dimrit është një përgatitje e shkëlqyer e motorit për ngasje në kushte të vështira dimri.
– Kontrolle më të shpeshta të frenave. Frenat janë gjithmonë të rëndësishme për sigurinë në trafik, pavarësisht nga koha e vitit, dhe veçanërisht kur rruga është e rrëshqitshme.

LEXO EDHE:

Back to top button