Deri në vitin 2031, 57 mijë njerëz mund të fluturojnë në hapësirë

Viti i kaluar shënoi fillimin e një epoke të turizmit hapësinor që mund të tërheqë shumë aventurierë që mund të përballonin një sipërmarrje të tillë shumë milionëshe.
Falë kompanive si SpaceX, Blue Origin dhe Virgin Galactica, epoka e turizmit hapësinor ka filluar zyrtarisht. Deri më tani, udhëtimi në hapësirë ​​ishte i rezervuar vetëm për astronautët, por tani është i hapur për të gjithë – ose më mirë për të gjithë ata që mund ta përballojnë atë, sepse për këtë aventurë të jetës duhet të kesh shumë para.

Mund të themi se gurthemeli i turizmit hapësinor u hodh në vitin 2021 më 11 korrik nga Richard Branson, themeluesi i Virgin Galactic, i cili fluturoi në skaj të hapësirës. Gjatë fluturimit prej rreth një ore, raketa Unity arriti një lartësi prej 90 km dhe turistët hapësinorë ndjenë mungesë peshe për disa minuta. Vetëm dhjetë ditë pas tij, Jeff Bezos përmbushi ëndrrat e tij hapësinore. Në anijen kozmike New Shepard të bërë nga kompania e tij Blue Origin, ai fluturoi në hapësirë, duke arritur një lartësi prej 107 kilometrash.

Elon Musk ka një rol të madh në zhvillimin e turizmit hapësinor. Anija e tij kozmike SpaceX ka transportuar me sukses turistët hapësinorë dhe astronautët në ISS.

Sipas kompanisë financiare zvicerane UBS, potenciali aktual i turizmit hapësinor është 4 miliardë dollarë, ndërsa vlerësimi i 2019-ës për potencialin e turizmit hapësinor ishte 3 miliardë dollarë.

Në të ardhmen, këto shifra do të jenë shumë më të larta, dhe sipas vlerësimeve të Northern Sky Research (NSR), deri në vitin 2031 rreth 57 mijë pasagjerë do të fluturojnë në hapësirë. Vlera e tregut atëherë duhet të shkojë në më shumë se 20 miliardë dollarë dhe pjesa më e madhe do të jetë pikërisht të ardhurat nga turistët hapësinorë dhe udhëtimet orbitale.

Biletat për fluturimet turistike në hapësirë ​​janë blerë tashmë nga një numër i famshëm si Leonardo DiCaprio dhe Justin Bieber – ata janë pjesë e një grupi prej rreth 700 personash që kanë parapaguar për fluturimet nga nëntori 2021. Kur rifillojnë fluturimet e Virgin Galactica, Richard Branson beson se lista e pritjeve do të rritet në një mijë persona.
Duke pasur parasysh se miliarda dollarë do të kthehen në këtë formë turizmi, ka më shumë mënyra për të fituar para në këtë industri të re në të ardhmen.

Njëra prej tyre është duke investuar në kompani që ofrojnë shërbime të fluturimeve në hapësirë ​​dhe zhvillojnë infrastrukturë për ta.

Është gjithashtu një mundësi e shkëlqyer për kompanitë turistike që mund të organizojnë fluturime në hapësirë.

Tashmë përmenden edhe stacione private hapësinore dhe hotele me të gjitha ambientet përcjellëse – restorante, palestra, kafene etj. Çmimet për aranzhime të tilla udhëtimi sigurisht që do të jenë astronomike dhe të rezervuara vetëm për ata që kanë xhepat më të thellë.

LEXO EDHE:

Back to top button