Dy faktorë të inteligjencës emocionale lidhen me pagën
Prej kohësh dihet se inteligjenca emocionale është një aset kyç në vendin e punës. Por cilët nga pesë faktorët e inteligjencës emocionale janë më të vlefshëm për zhvillimin e karrierës?
Sipas sondazhit të këtij viti me 28 mijë persona të cilët iu nënshtruan një testi inteligjence nga organizata amerikane Truity, janë dy faktorë specifikë të inteligjencës emocionale që lidhen më së shumti me pagat më të larta dhe avancimin në karrierë.
Hulumtimi i lartpërmendur zbuloi se ata me inteligjencë emocionale më të lartë kanë të ardhura më të larta dhe janë superiorë ndaj më shumë njerëzve. Në mënyrë të veçantë, personat me të ardhura të larta dhe drejtuesit priren të shfaqin dy faktorë kyç të inteligjencës emocionale, domethënë:
- Ndërgjegjësimi social, domethënë aftësia për të kuptuar emocionet e të tjerëve;
- Kontrolli emocional ose aftësia për të rregulluar dhe menaxhuar emocionet e dikujt.
Të dhënat e hulumtimit tregojnë se ata që menaxhojnë emocionet e tyre në mënyrë më efektive dhe që menaxhojnë emocionet e të tjerëve në mënyrë më efektive kanë më shumë gjasa të kenë sukses në karrierën e tyre. Kjo është veçanërisht e vërtetë për meshkujt, nga të cilët pritet të shtypin emocionet e tyre në mjedise të caktuara pune.
Hulumtimi zbuloi gjithashtu se dy faktorë të tjerë, të cilët ndikojnë në inteligjencën e përgjithshme emocionale, nuk ishin aq të lidhura ngushtë me avancimin në karrierë dhe nivelin e të ardhurave. Bëhet fjalë për ndjeshmërinë (aftësinë për të lidhur dhe shprehur dhembshuri) dhe vetëdijen (aftësia për të njohur dhe identifikuar përvojat e veta emocionale).
Një shpjegim i mundshëm përse empatia dhe vetëdija janë më pak të rëndësishme në këtë kontekst është se imperativët e drejtimit të një kompanie mund të nënkuptojnë se empatia dhe vetëdija janë neglizhuar. Gjegjësisht, ndërsa punonjësit përparojnë në karrierën e tyre, fokusi i tyre është shpesh në qëllimet financiare dhe produktivitetin, dhe ata mund të kenë nevojë të marrin vendime të vështira duke pasur parasysh këto qëllime.
Këto synime mund të jenë shumë kërkuese për individë me empatikë të lartë, të cilët preferojnë të fokusohen në zhvillimin e marrëdhënieve me njerëzit dhe mbështetjen e njerëzve.
Për më tepër, studimet sugjerojnë se dinamika e fuqisë brenda një kompanie mund ta bëjë të vështirë për mbikëqyrësit që të marrin reagime të sinqerta për udhëheqjen e tyre, pasi ka më pak prej tyre që ofrojnë një informacion të tillë. Kjo sugjeron që ata mund të kenë më pak mundësi për të zhvilluar vetëdijen dhe mund të mos e shohin gjithmonë veten si punonjësit vartës.
Kjo nënkupton që ata që kanë ndjeshmëri dhe vetëdije të lartë mund të mos arrijnë majat e karrierës së tyre. Megjithatë, kjo nuk do të thotë se ndjeshmëria dhe vetëdija nuk janë të vlefshme dhe nuk duhet të zhvillohen. Lajmi i mirë është se ata me ndjeshmëri dhe vetëdije të ulët mund të mësojnë se si ta ndryshojnë këtë.
Hulumtimi i lartpërmendur zbuloi gjithashtu se burrat dhe gratë ndryshojnë në aspekte të ndryshme të inteligjencës emocionale.
Përkatësisht, meshkujt priren të kenë më shumë kontroll emocional dhe vetëdije, ndërsa femrat kanë më shumë ndjeshmëri dhe vetëdije sociale.
Burrat me vetëdije të lartë sociale priren të fitojnë më shumë, duke sugjeruar se aftësia për të kuptuar ndërveprimet sociale është një aset i vlefshëm në avancimin në karrierë.
Nga ana tjetër, gratë që fitojnë më shumë priren të kenë nivele më të larta të mirëqenies emocionale, që është një faktor i inteligjencës emocionale që përfaqëson shëndetin e përgjithshëm psikologjik.
Të dhënat tregojnë se gratë që shkëlqejnë në ndjeshmëri mund të përballen me vështirësi në disa profesione me pagesë të lartë që kërkojnë një qasje më të sigurt dhe specifike. Natyrisht, dallimet gjinore në pagë dhe avancim janë një çështje komplekse, por këto dallime që lidhen me inteligjencën emocionale janë të dukshme, shkruan portali i biznesit Inc.