Elon Musk dëshiron të prezantojë tre nivele të abonimit në platformën X
Elon Musk dëshiron të prezantojë tre nivele të abonimit në platformën X
Versioni i Musk i Twitter, ose tani Platforma X, po justifikon futjen e akuzës si një “luftë kundër robotëve”, por ekspertët besojnë se tarifa e anëtarësimit mund të çojë në një eksod edhe më të madh të përdoruesve ekzistues.
Në ditët e fundit, historia mori një kthesë të mëtejshme pasi Bloomberg raportoi se kompania po testonte tre nivele të abonimit, me ata që paguanin më shumë duke parë më pak reklama.
Burimet i thanë Bloomberg se ndryshimet mund të shohin që niveli aktual Premium, i cili fillon me 8 dollarë në muaj, të ndahet në nivelet e abonimit Basic, Standard dhe Plus.
Sipas informacioneve të tjera të zbuluara së fundmi, niveli bazë do të tregojë numrin e zakonshëm të reklamave, niveli standard do të shfaqë gjysmën e më shumë reklamave dhe niveli më i lartë, Plus, do të jetë pa reklama. Aktualisht, niveli Premium tregon rreth gjysmën e reklamave që shfaqen në nivelin falas.
Është gjithashtu e paqartë nëse niveli i lirë do të vazhdojë të ekzistojë dhe nëse numri i reklamave në të do të mbetet i njëjtë. Një shqetësim është se bërja e vetëm abonimit X mund të largojë miliona përdorues të rregullt nga platforma, kështu që është e mundur që X të mund të mbajë versionin e tij falas duke ofruar një abonim “bazë” të lirë.
Musk tha në mesin e shtatorit se platforma “po prezantonte një tarifë të vogël përdorimi mujore”, duke sugjeruar se ishte mënyra e vetme që mund të përballej në mënyrë efektive me “ushtrinë e madhe të robotëve” që rrënonte rrjetin social. Përmbajtja e postuar nga robotët me qëllim të keq mund të vërshojë kutitë hyrëse me postë të padëshiruar, robotët dërgojnë mesazhe të padëshiruara, postojnë mesazhe të gjuhës së urrejtjes dhe/ose postime të krijuara për të ndikuar në zgjedhje.
Ideja është që futja e një tarife për të gjitha profilet do ta bëjë më të shtrenjtë krijimin e profileve të rreme,
Musk gjithashtu shpreson që abonimet për të gjithë do të ndihmojnë në përmirësimin e performancës së X ndërsa ai vazhdon të punojë për të inkurajuar reklamuesit që të kthehen në platformë.
X nuk ka ofruar ndonjë informacion zyrtar mbi nivelet e reja të mundshme të abonimeve, por raportet dhe rrjedhjet e fundit sugjerojnë se diçka është duke u bërë për këtë çështje.