Meta prezanton një kufizim të ri

Meta, e cila zotëron Facebook dhe Instagram, ka hequr tashmë opsionin që reklamuesit t’u shfaqin reklama adoleshentëve bazuar në interesat dhe aktivitetet e tyre dhe duke filluar nga shkurti, adoleshentëve do t’u shfaqen reklama vetëm në bazë të moshës dhe vendndodhjes.

Sipas një deklarate të postuar në blogun e kompanisë, Meta tha se dëshiron që “adoleshentët të shohin reklama që synojnë moshën e tyre dhe produktet dhe shërbimet që janë të disponueshme aty ku ata jetojnë”.

Heqja e gjinisë si një opsion synimi pason ndryshimet e mëparshme në mënyrën se si reklamuesit mund të arrijnë audiencën e mitur, duke përfshirë heqjen e aftësisë për të synuar adoleshentët bazuar në interesat dhe aktivitetet e tyre.

Meta tha gjithashtu se postimet dhe pëlqimet e mëparshme në Instagram dhe Facebook nuk do të informojnë se çfarë lloj reklamash shohin adoleshentët.

Duke filluar nga marsi, adoleshentët do të kenë kontrolle dhe burime “specifike për adoleshentët”, duke përfshirë opsionin për të shënuar llojet e reklamave që ata nuk duan të shohin dhe të mësojnë më shumë rreth mënyrës se si funksionon reklamimi në aplikacion i Metës, tha kompania.

Standardet e reklamave të Meta ndalojnë tashmë reklamat për alkoolin ose produktet për humbje peshe që synojnë moshat nën 18 vjeç dhe në disa vende kufiri i moshës është edhe më i lartë.

Metta tha se adoleshentët nuk janë në gjendje të marrin vendime për të rriturit se si përdoren të dhënat e tyre në internet për reklama, veçanërisht kur bëhet fjalë për shfaqjen e produkteve që mund të blihen.

Kompania është kritikuar prej vitesh se nuk ka bërë mjaftueshëm për të mbrojtur adoleshentët që përdorin aplikacionet e saj.

LEXO EDHE:

Back to top button