Një “bateri uji” ka potencialin për të zëvendësuar baterinë litium-jon, besojnë shkencëtarët

Një "bateri uji" ka potencialin për të zëvendësuar baterinë litium-jon, besojnë shkencëtarët

Në Universitetin RMIT të Australisë, një ekip shkencëtarësh po punon për të zhvilluar teknologjinë e baterive që mund të zëvendësojë bateritë e kudogjendura litium-jon. Në vend të elektrolitit organik, i cili ndodhet midis anodës dhe katodës në bateritë ekzistuese dhe është jashtëzakonisht i ndezshëm në rast prishjeje, ky ekip vendosi të përdorë ujë. Kjo zgjidhje lejon që bateritë të jenë në thelb më të sigurta, por edhe më të lira dhe të kenë një ndikim shumë më të ulët në mjedis. Përveç kësaj, “bateritë e ujit” mund të çmontohen lehtësisht pas jetës së tyre dhe të gjitha pjesët e tyre mund të riciklohen.

Një nga problemet e zgjidhura

Përveç ujit, këto bateri përdorin materiale të disponueshme dhe relativisht të lira, si magnezi dhe zinku, të cilët reduktojnë më tej toksicitetin dhe kostot e prodhimit. Ekipi deri më tani ka krijuar një sërë zgjidhjesh testimi në shkallë të vogël, duke dëshmuar se është e mundur të prodhohet një bateri funksionale me një teknologji të tillë.

Në punën e tyre të fundit, të botuar në revistën “Advanced Materials”, ata përshkruajnë se si parandaluan formimin e “dendriteve”, d.m.th. depozitimet e përbërjeve minerale në elektroda, të cilat formohen gjatë funksionimit të baterive të tilla dhe çojnë në një efekt të padëshiruar. lidhni elektrodat brenda baterisë dhe krijoni një qark të shkurtër. Kjo shmanget duke lyer pjesët e baterisë me bismut dhe oksidin e tij. Tani “bateritë e ujit” zgjasin më shumë, rreth aq kohë sa gjenerata aktuale e baterive litium-jon, dhe janë mjaft të qëndrueshme për t’u përfshirë, për shembull, në sistemet fotovoltaike si një zgjidhje për ruajtjen afatgjatë të energjisë së tepërt.

Sfida e densitetit të energjisë

Aty ku “bateria e ujit”, ose zyrtarisht bateria e ujit me jon magnez, mbetet pas baterive litium-jon është dendësia e energjisë. Deri më tani, ajo ka arritur një maksimum prej 75 Wh/kg, që është vetëm 30% e densitetit të ofruar nga bateritë komerciale litium-jon. Megjithatë, ekipi planifikon ta trajtojë këtë dhe të përdorë përparimet në nanoteknologji për të përmirësuar materialet e elektrodave.

Këta shkencëtarë e shohin magnezin si një material kyç për gjeneratën e re të baterive. Ata besojnë se bateritë e bazuara në këtë metal do të jenë në gjendje të zëvendësojnë bateritë e plumbit në tre vitet e ardhshme, dhe bateritë litium-jon në 5-10 vjet:

– Magnezi është më i lehtë se metalet alternative, duke përfshirë zinkun dhe nikelin, ka një densitet më të lartë të energjisë potenciale dhe do të lejojë që bateritë të karikohen më shpejt dhe të kenë një aftësi më të mirë për të mbështetur konsumatorët e mëdhenj të energjisë – thonë ekipi i RMIT.

 

LEXO EDHE:

Back to top button