Një rregull që duhet ndjekur nëse keni sheqer të ulët në gjak

Nëse keni probleme me sheqerin e ulët në gjak, e dini shumë mirë se sa e vështirë mund të jetë ndonjëherë, dhe mbajtja e sheqerit në gjak në një nivel normal është edhe më e vështirë.

Për fat të mirë, ekziston një mënyrë për të balancuar sheqerin në gjak nëse nivelet e sheqerit në gjak janë të ulëta. Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC), rregulli më i rëndësishëm dietik që duhet ndjekur është rregulli 15-15.

Ekspertët paralajmërojnë se shumica e njerëzve as që janë të vetëdijshëm se kanë sheqer të ulët në gjak. Megjithatë, duke i kushtuar më shumë vëmendje simptomave të ndryshme që mund të shfaqen mund t’ju ndihmojë të dini se kur është koha për të ndërmarrë veprime.

Çfarë thonë ekspertët?

“Shumicën e kohës kur njerëzit përjetojnë sheqer të ulët në gjak, kjo është për shkak të një prej tre gjërave ose një kombinimi të të treve. Mund të jetë që nuk keni ngrënë për një kohë ose keni ngrënë një vakt plot me karbohidrate dhe sheqer, ose opsioni i tretë është që të keni ngrënë një vakt që përmban pak ose aspak proteina”, shpjegon dietologia Amy Goodson.

“Në secilin prej këtyre rasteve, sheqeri në gjak mund të bjerë dhe mund të ndiheni të lodhur dhe letargjik. Simptoma të tjera mund të përfshijnë dhimbje koke, marramendje, marramendje dhe madje edhe një ndjenjë lëkundjeje”, shton ajo. Përveç këtyre simptomave, sheqeri i ulët në gjak ose hipoglikemia gjithashtu mund të çojnë në efekte anësore më serioze.

Nëse nuk trajtohet, mund të shfaqen probleme të tilla si shikimi i paqartë, të folurit të paqartë, mpirje dhe përgjumje, së bashku me vështirësi në përqendrim. Në raste më të këqija, vazhdimi i injorimit të niveleve të ulëta të sheqerit në gjak mund të shkaktojë që truri juaj të “vjesë urie” duke mos marrë mjaftueshëm glukozë, duke çuar potencialisht në konvulsione dhe koma.

Cili është rregulli 15-15?

Ekspertët e përcaktojnë këtë rregull si marrjen e 15 gram karbohidrate dhe kontrollin e sheqerit në gjak pas 15 minutash. Nëse e ndiqni këtë rregull një herë dhe nivelet tuaja janë ende të ulëta, përsërisni metodën duke shtuar 15 gramë karbohidrate të tjera dhe duke pritur 15 minuta të tjera. Ju mund ta bëni këtë sa herë të jetë e nevojshme derisa të arrini një gamë të shëndetshme të synuar.

“Kur sheqeri në gjak bie shumë i ulët, ju nevojitet një sasi e caktuar sheqeri për ta kthyer atë në normalitet”. Ngrënia e 15 gram karbohidrate të thjeshta si lëngje, ëmbëlsira, pije frutash ose karbohidrate të përpunuara do të treten shpejt dhe mund të ndihmojnë në rritjen e sheqerit në gjak. Megjithatë, duhet ende pak kohë që kjo të ndodhë dhe si rregull i përgjithshëm është 15 minuta”, shpjegon Goodson.

LEXO EDHE:

Back to top button