Po flisnit për diçka dhe keni filluar të shihni reklama?

Një agjenci marketingu pretendon se është e ligjshme përgjimi i përdoruesve dhe liston Google dhe Amazon në mesin e partnerëve të saj, përveç Facebook.

Sa herë keni folur me miqtë tuaj për disa gjëra ose produkte në celularin tuaj, të cilat nuk i keni kërkuar më parë në internet, për të parë menjëherë reklamat që lidhen me ato produkte.

Disa pretendojnë se është një rastësi, të tjerë kanë teori të ndryshme për lidhjen e interesave të njerëzve me të cilët folët, të cilët mund të kenë kërkuar produkte të tilla, ndërsa shumë besojnë se është provë e qartë se Facebook po na përgjon.

Kompania e Zuckerberg e mohoi vazhdimisht këtë informacion dhe theksoi qartë se ata kurrë nuk do të dëgjojnë përdoruesit dhe bisedat e tyre, shkruan Zimo.

Në qendrën e tyre të privatësisë, midis informacioneve të ndryshme të rëndësishme për privatësinë e përdoruesve, thuhet se reklamat ndonjëherë mund të jenë vërtet specifike, kështu që përdoruesit duhet të mendojnë se po përgjohen, por t’i sigurojnë që nuk janë.

Disa përdorues të Facebook janë skeptikë ndaj këtyre garancive dhe këto dyshime do të ushqehen më tej nga informacionet e reja që janë shfaqur në rrjet në ditët e fundit dhe bazohen në të dhënat nga agjencia e marketingut Cox Media Group (CMG), e cila u ofron klientëve të saj. me pretendime për përgjimin e përdoruesve përmes softuerit të quajtur Active Listening.

Ajo që bie në sy në atë raport është se partnerët reklamues të CMG përfshijnë Facebook, Meta, Google dhe Amazon, ndër të tjera.

Në një dokument që synon klientët potencialë, pretendohet se softueri i përmendur i bazuar në AI përdoret për të përgjuar bisedat dhe për të mbledhur dhe analizuar të dhëna “qëllimi në kohë reale”.

Këto të dhëna më pas lidhen me informacionin ekzistues dhe të mbledhur më parë në lidhje me përdoruesit dhe preferencat e tyre, në mënyrë që të përdoren për reklama të synuara, d.m.th., për t’u treguar përdoruesve reklamat që janë me interes për ta dhe që ka një mundësi të madhe që ata të ndikojnë në vendimin e tyre për të pazar.

Bazuar në të dhënat dhe dokumentet e CMG, nuk është e qartë nëse programi i tyre i dëgjimit aktiv aktivizohet gjatë gjithë kohës apo vetëm në situata të caktuara, p.sh. gjatë telefonatave dhe të ngjashme.

Ky raportim i përhapur me shpejtësi në internet ditët e fundit ka tronditur ndoshta drejtuesit e Meta, Google dhe Amazon, të cilët kanë reaguar menjëherë ndaj këtyre pretendimeve.

Google e hoqi kompaninë në fjalë nga programi i saj partner, ndërsa Amazon komentoi se ata kurrë nuk kanë punuar me CMG në atë program dhe nuk planifikojnë ta bëjnë këtë.

Meta ka komentuar për Daily Mail: Meta nuk e përdor mikrofonin e telefonit për reklama dhe për këtë kemi vite që flasim publikisht. Ne do të kontaktojmë CMG për të shpjeguar se ky program nuk bazohet në të dhënat Meta.

Një tjetër gjë interesante për këtë kompani dhe praktikën e saj të mburrur të përgjimit është një postim në blog që ata e kanë fshirë që atëherë.

Domethënë, në atë publikim thonë se është krejtësisht e ligjshme që telefonat dhe pajisjet e tjera t’ju përgjojnë dhe se opsioni i dëgjimit aktiv shpesh gjendet në kushtet e përdorimit gjatë shkarkimit dhe përditësimit të aplikacioneve, por që shkruhet me shkronja të vogla dhe nuk është në plan të parë kur shohin kontrata të tilla të shkruara në disa faqe.

Edhe pse Meta, Google dhe Amazon kanë mohuar të gjithë pjesëmarrjen në këtë program dhe përgjimin, pasi ky informacion është përhapur në internet, është e qartë se ata që më parë besonin se Facebook po i përgjonte, tani do të jenë edhe më të bindur se ky është të vërtetën.

LEXO EDHE:

Back to top button