Pse pasagjerët në aeroplan nuk kanë të njëjtat rripa sigurie si pilotët dhe stjuardesat?

A keni menduar ndonjëherë pse pasagjerët e aeroplanit lidhen vetëm me rripin rreth belit, ndërsa pilotët dhe stjuardesat marrin një rrip me shumë pjesë?

Pilotët kanë rripa sigurie me pesë pika, stjuardesat kanë rripa sigurie me katër pika, ndërsa pasagjerët kanë vetëm një rrip sigurie të thjeshtë.

Sipas AeroSavvy, rripat e prehrit janë krijuar për të punuar në përputhje me pozicionin e ulëses së pasagjerit. Gjegjësisht, mbështetëset e sediljeve janë atje për të ndihmuar në thithjen e goditjeve dhe për të parandaluar trupin të arrijë shpejtësi të rrezikshme – nëse avioni ndalon papritur.

Nga ana tjetër, parzmoret e pilotit janë të siguruara në pesë pika dhe kanë një rrip shtesë “nëndetëse” që kalon midis këmbëve, i cili është krijuar për të parandaluar që forca e një uljeje të papritur të hedhë trupin e tyre nën panelin e kontrollit.

Është shumë më e lehtë për pasagjerët që të lidhin rripat e tyre të sigurimit gabimisht, rastësisht ose me qëllim, në përpjekje për të qenë të rehatshëm. Plus, edhe shtimi i një rripi sup do të thotë se sediljet do të duhet të jenë më të rënda për ta mbështetur atë. Kjo është arsyeja pse pozicioni i rripit të sigurimit është i rëndësishëm sepse ndihmon në zvogëlimin e gjasave për të goditur pjesën e pasme të sediljes para jush me forcë të mjaftueshme për të lënduar veten.

Ndërkohë, stjuardesat kanë rripa sigurie që mbrojnë bustin e tyre dhe i lejojnë ata të zbresin shpejt nga vendet e tyre për të ndihmuar pasagjerët.

LEXO EDHE:

Back to top button