Sa të dëmshme janë patatet e skuqura për shëndetin tuaj?

Edhe pse janë ndër ushqimet më të njohura në botë, ngrënia e rregullt e patateve të skuqura ka pasoja që vështirë se do të jeni në gjendje t'i shmangni në të ardhmen e afërt dhe të largët.

Sipas një studimi të botuar në The American Journal of Clinical Nutrition me 4,500 të rritur, ngrënia e patateve të skuqura më shumë se dy herë në javë mund të dyfishojë rrezikun e vdekjes së parakohshme. Megjithatë, duhet theksuar se studiuesit theksuan se problemi është vaji në të cilin skuqen patatet, jo vetë patatet. Studiuesit nuk arritën të lidhnin patatet e përgatitura në mënyra të tjera me një rrezik më të lartë të vdekjes së parakohshme.

Përveç kësaj, ka disa efekte të tjera anësore të ngrënies së shpeshtë të patateve të skuqura që mund t’ju bindin të zvogëloni konsumin e ushqimit të shpejtë.

1. Mund të keni dhimbje stomaku.

Trupi i tret yndyrnat më ngadalë sesa karbohidratet dhe proteinat. Dhe për shkak të mënyrës se si përgatiten, patatet e skuqura kanë më shumë kalori, kështu që ato do të qëndrojnë në stomak më gjatë se ushqimet më të shëndetshme. Sipas një studimi të botuar në revistën Ultrasound International Open, kjo rezulton në dhimbje stomaku, si dhe të përziera, diarre, fryrje dhe dhimbje barku.

2. Do të rrisni rrezikun e sëmundjeve të zemrës

Një studim me 150,000 veteranë ushtarakë zbuloi se ngrënia e ushqimeve të skuqura tre herë në javë rriti rrezikun e atakut në zemër dhe goditjes në tru me 7 përqind. Kur pjesëmarrësit në studim hanin ushqime të skuqura çdo ditë, rreziku i tyre u dyfishua në 15 përqind.

3. Do të shtoni në peshë.

Kur ushqimi skuqet në vaj, ai shndërrohet në një bombë kalorish. Një studim i botuar në The American Journal of Clinical Nutrition zbuloi se ngrënia e ushqimeve të skuqura lidhet drejtpërdrejt me rastet e obezitetit. Kjo është një nga arsyet e pakta pse patatet e skuqura renditen midis 101 ushqimeve të shpejta më të pashëndetshme në planet.

4. Sistemi imunitar mund të dobësohet

Sipas një studimi të botuar në revistën Current Opinion in Clinical Nutrition & Metabolic Care, ngrënia e ushqimeve yndyrore (gjë që ndodh nëse hani shumë patate të skuqura) mund të dëmtojë mikrobiomën e zorrëve duke rritur bakteret e pashëndetshme dhe duke zvogëluar bakteret e shëndetshme. Duke pasur parasysh rolin e zorrëve në informimin e sistemit imunitar, ju mund ta ekspozoni trupin tuaj ndaj sëmundjeve.

5. Dëmton shëndetin e trurit

Sipas një studimi 10-vjeçar me 1,600 të moshuar në Japoni dhe të botuar në revistën Neurology, njerëzit me nivelet më të larta të yndyrnave trans industriale në gjak kishin deri në 75 përqind më shumë gjasa të zhvillonin sëmundjen e Alzheimerit ose demencën. Kjo është një nga shumë arsyet pse patatet e skuqura nuk janë ndër ushqimet më të mira për trurin tuaj.

LEXO EDHE:

Back to top button