Si ndikon nxehtësia ekstreme në performancën e motorit të makinës?

Temperaturat ekstreme nuk janë kurrë një aleat i mirë. Në rast të vapës së verës, pasojat mund t'i pësojë mekanika dhe aq më tepër elektronika e motorit, si në makinat me motorë SUS, ashtu edhe në mjetet e reja me lëvizje elektrike.

Në verë, kur temperaturat e larta janë të theksuara mbi mesataren, udhëtimi me makinë mund të bëhet një detyrë më e ndërlikuar se zakonisht, si për shoferin dhe pasagjerët, ashtu edhe për automjetet tona.

Temperaturat ekstreme, qoftë për shkak të të ftohtit apo të nxehtit, nuk janë miqësore me elektronikën, mekanikën apo komponentët e tjerë të makinës, si frenat apo gomat. Vlen të dimë se si mund të ndikojë nxehtësia ekstreme në mënyrë që të mund të identifikojmë më mirë problemet e mundshme.

Humbja e energjisë dhe rritja e konsumit

Si ndikon nxehtësia në performancën e një motori klasik SUS? Një motor me djegie të brendshme, qoftë benzinë ​​apo naftë, ndikohet nga temperaturat e jashtme mbi 25°C dhe problemet shfaqen ose përkeqësohen mbi 30°C dhe veçanërisht kur shkalla i kalon 40°C.

Për të kuptuar se si temperatura e jashtme ndikon në motorin me djegie të brendshme, fillimisht duhet të kuptojmë se si funksionon.

Kështu, ajri tërhiqet në cilindra dhe injektohet karburant, përzierja e të cilit do të shkaktojë një shpërthim që do të lëvizë pistonët dhe kjo do të gjenerojë forcën e nevojshme për të drejtuar rrotat e automjetit.

Kur themi se nxehtësia nuk e ndihmon motorin të funksionojë në mënyrën më të mirë, kjo ndodh sepse ajri i nxehtë që duhet të hyjë në cilindra ka më pak oksigjen në të. Në këtë mënyrë, përzierja në motor nuk do të jetë ideale.

Kjo ka dy efekte të drejtpërdrejta në performancën e motorit. Nga njëra anë, motori mund të pësojë një humbje të fuqisë dhe situata mund të përkeqësohet nëse motori ndihmohet nga një turbocharger. Nga ana tjetër, konsumi i karburantit do të rritet, sepse motori, për të kompensuar mungesën e oksigjenit, do të përpiqet ta bëjë përzierjen më të pasur duke injektuar më shumë karburant, gjë që redukton autonominë.

Është shumë e rëndësishme që sistemi i ftohjes të funksionojë siç duhet dhe që niveli i ftohësit të jetë brenda kufijve normalë. Është e rëndësishme të mirëmbani siç duhet automjetin dhe të kontrolloni periodikisht parametrat bazë dhe lëngjet. Edhe më mirë nëse udhëtoni në orët e para të mëngjesit.

Si ndikon nxehtësia në automjetet elektrike?

Nxehtësia ekstreme nuk prek vetëm motorin SUS, por edhe makinat me motorë elektrikë mund të kenë probleme, por në një masë më të vogël. Ashtu si motorët SUS, ata gjithashtu kanë një sistem ftohjeje që kujdeset për shpërndarjen e nxehtësisë gjatë funksionimit.

Megjithatë, ekziston një problem i vërtetë me nxehtësinë ekstreme në një automjet elektrik, që është se megjithëse motori nuk është aq i prekur, është bateria që vuan vërtet.

Çdo sistem i ruajtjes së energjisë, pavarësisht se çfarë, do të vuajë më shumë nga temperaturat ekstreme.

Bateria e automjetit elektrik funksionon në mënyrë optimale në një interval temperaturash midis 20°C dhe 25°C. Nëse këto shifra tejkalohen, reaksionet elektrokimike që ndodhin brenda baterisë përshpejtohen, gjë që ndikon në performancën dhe jetëgjatësinë e saj.

Ekspertët theksojnë se problemi qëndron tek zvogëlimi i rrezes elektrike për shkak të nxehtësisë në bateri. Pa marrë parasysh faktorë të tjerë si terreni, përdorimi i ajrit të kondicionuar ose stili i drejtimit, bateria mund të pësojë një reduktim të rrezes prej 2,8% në 27°C, 5% në 32°C, 15% në 35°C dhe diapazoni mund të jetë reduktohet deri në 31% në temperaturën e ajrit mbi 38°C.

Ashtu si me motorët SUS, pasja e një sistemi ftohjeje të lëngshme është thelbësore për funksionimin e tyre të duhur. Pompat e nxehtësisë do të ofrojnë menaxhim më të mirë të temperaturës, veçanërisht kur bateria duhet të ngarkohet.

LEXO EDHE:

Back to top button