Teknologjia VI mund të marrë rolin ndihmës pilotit në aeroplan

Teknologjia VI mund të marrë rolin ndihmës pilotit në aeroplan

Zhvillimi i inteligjencës artificiale ( VI ) i lejoi linjat ajrore të hulumtojnë mundësinë e zëvendësimit të një prej pilotëve në kabinën e avionëve, në mënyrë që të zbuten pasojat e mungesës së ekuipazhit dhe ul kostot.

Sipas Tim Clark, presidenti i Emirates, teknologjia AI do të ketë një ndikim të madh në industrinë e aviacionit, dhe është e mundur që në të ardhmen do të ketë vetëm një pilot njerëzor në kabinën e avionëve. Ai theksoi se duhet të mendojmë se çfarë mund të bëjë teknologjia AI për të përmirësuar atë që bëjnë njerëzit.

Ndërsa kjo ide mund të jetë një shok për ata që janë mësuar me dy pilotët në aeroplan, ndonjëherë edhe tre në fluturime të gjata, për industrinë e aviacionit është vetëm një mënyrë për të zvogëluar varësinë e njerëzve pasi përparon teknologjia.

Në vitet 1950, në kabinën e kabinës ishte një ekuipazh prej pesë anëtarësh, duke përfshirë një navigator, një inxhinier fluturimi, një radio operator dhe dy pilotë. Sidoqoftë, përparimi i teknologjisë AI ka lënë tre anëtarë të ekuipazhit pa vendin e tyre në kabinë, dhe duket se po vjen koha kur e njëjta gjë do të ndodhë me bashkë-pilotin.

Rregulli kërkon praninë e dy pilotëve në kabinën e avionit në rast se njëri prej tyre është me aftësi të kufizuara. Ndërsa përparon teknologjia, teknologjia AI mund të përdoret për të ulur aeroplanët në një aeroport të paracaktuar në rast të urgjencës.

Avionët tashmë përdorin kompjuterë për të kryer automatikisht shumë detyra, dhe Autopilot tashmë po kontrollon aeroplanin për pjesën më të madhe të fluturimit ndërsa pilotët janë vetëm duke mbikëqyrur operacionet. Prodhuesit e linjave ajrore dhe avionëve tani po hetojnë nëse teknologjia AI mund t’i besohet një rol më të madh në operacionet e fluturimit, në mënyrë që vetëm një person të kërkohet të monitorojë. Kjo përfundimisht nuk do të ndodhë në të ardhmen e afërt, por ka vend për eksperimente ku, gjatë fluturimeve të gjata, inteligjenca artificiale do të ishte përgjegjëse për kontrollet ndërsa të dy pilotët do të përdorin në mënyrë alternative kohën e pushimit.

Eksperimentet me një fluturim solo mund të fillojnë duke lejuar që një pilot të pushojë në kabinë, ndërsa tjetri monitoron fluturimin duke përdorur teknologjinë VI. Në fillim të këtij viti, ushtria amerikane monitoroi fluturimet me pilotët e inteligjencës artificiale. Një metodë tjetër që mund të zbatohet është përdorimi i ndihmës së një stacioni tokësor për ngritje dhe ulje, ndërsa pjesa tjetër e fluturimit do të monitorohej nga një pilot.

Sidoqoftë, pilotët nuk janë shumë të mbushur me vetëbesim. Incidentet e mëparshme kanë treguar që kur gjërat shkojnë keq, pilotët e trajnuar mirë dhe të pushuar mirë mund të ulen me siguri një aeroplan edhe në një lumë, diçka inteligjente artificiale nuk do të përpiqej kurrë ta bënte.

Taksitë autonome të fluturimit mund të ndihmojnë në ndryshimin e perceptimit të publikut për nevojën e pilotëve për të drejtuar aeroplanët. Sidoqoftë, pyetja është nëse industria e aviacionit do të presë kaq gjatë për të hequr tepricat teknologjike „ “ nga kabina. Aftësitë e rritura të teknologjisë AI sugjerojnë që përgjigja është jo.

LEXO EDHE:

Back to top button