A e dini pse është mirë të kesh të paktën një rezervuar gjysmë të mbushur në dimër?
Mbajtja e rezervuarit të karburantit gjysmë të mbushur mund të parandalojë ngrirjen e sistemit të karburantit të makinës suaj.
Në kushte të ftohta, kondensimi mund të ndodhë kur avulli i ujit bie në kontakt me një sipërfaqe më të ngrohtë. Kjo mund të ndodhë në rezervuarin tuaj ose në linjat e karburantit, sepse çdo hapësirë që nuk është e mbushur me karburant do të përmbytet me ajër që përmban avujt e ujit.
Duke qenë se kemi dimër gjithnjë e më të butë, gjasat e ngrirjes së benzinës ose naftës janë minimale, por kondensimi i ujit i mbetur në linjat boshe të karburantit mund të ngrijë lehtësisht dhe të parandalojë që karburanti të arrijë në motor.
Rreziku është më i madh në makinat e vjetra që kanë depozita metalike të karburantit ku kondensimi ndodh më lehtë dhe më shpejt.
Mbajtja e rezervuarit të karburantit të paktën gjysmën e mbushur duhet të jetë e mjaftueshme për të mbushur mjaftueshëm linjat e karburantit dhe për të parandaluar formimin e kondensimit dhe ngrirjes.
Është gjithashtu një ide e mirë të kontrolloni dy herë nivelin e antifrizit të makinës suaj përpara se të hipni pas timonit dhe ta mbushni nëse është e nevojshme. Lëngu parandalon ngrirjen e sistemit të ftohjes së motorit kur temperatura bie.
Nëse uji ngrin në sistemin e ftohjes, dëmtimi mund të jetë i madh.