Si ia kaloi Bill Gates në një makinë autonome në trafikun e Londrës?
Si ia kaloi Bill Gates në një makinë autonome në trafikun e Londrës?

Pas udhëtimit, Gates arriti në përfundimin se automjetet autonome do të ndryshojnë transportin po aq drastik sa kompjuteri ka ndryshuar punën e zyrës.
Themeluesi i Microsoft, për ta thënë më butë, u befasua nga drejtimi autonom në praktikë, kur kuptoi sfidat në krijimin e sistemeve të tilla.
Ai mori mundësinë për të vozitur në një Jaguar I-Pace elektrike të pajisur me një sistem drejtimi autonom të firmosur nga Wayve.
Duke vepruar kështu, ata nuk përdorën një terren të kontrolluar rreptësisht për drejtimin e makinave të tilla, por u përballën me kaosin e trafikut të Londrës, i cili përveç trafikut të rënduar nënkupton edhe rrugë shumë të ngushta, biçiklistë të shumtë, por edhe pas ndonjë befasie.
Për më tepër, sistemi i zhvilluar nga Wayve nuk bazohet në udhëzime të bazuara në harta, por përkundrazi mëson në kohë reale.
Surprizat e trafikut që ndodhin në kohë reale kërkojnë një reagim të shpejtë dhe optimal, dhe duke gjykuar nga reagimet e Gates, ky sistem i përmbush në mënyrë të përsosur detyrat e tij.
Gates u rrëmbye nga përvoja e tij dhe arriti në përfundimin se “mjetet autonome do të ndryshojnë transportin po aq drastik sa kompjuteri ka ndryshuar punën e zyrës”.
Gates është i bindur se hardueri është gati dhe gjithçka që mbetet është të rregullojë softuerin. Është shumë e nevojshme, duke pasur parasysh se gjatë vozitjes me Jaguar, ishte i nevojshëm reagimi i të ashtuquajturit “shofer sigurie”.
Miliarderi beson se automjetet e specializuara, të tilla si automjetet e dërgesës ose taksitë, dhe në fund automjetet e pasagjerëve duhet të automatizohen së pari.