Nga Gjermania në Danimarkë në vetëm 10 minuta!?
Një tunel i ngjashëm nuk është ndërtuar kurrë! 18 kilometra e gjatë, e ndërtuar si tulla Lego, dhe disa pjesë do të jenë fjalë për fjalë në shtratin e detit.

Një tunel rekord po ndërtohet nën Detin Baltik midis Danimarkës dhe Gjermanisë, duke reduktuar kohën e udhëtimit dhe duke përmirësuar lidhjet e Skandinavisë me pjesën tjetër të Evropës.
Me 18 kilometra të gjatë, Lidhja Femernbælt do të jetë tuneli më i gjatë i parafabrikuar rrugor dhe hekurudhor në botë. Është gjithashtu një arritje e madhe inxhinierike, me pjesë të tunelit të vendosura në shtratin e detit.
Vendi kryesor i ndërtimit për projektin ndodhet në hyrjen veriore të tunelit, në bregun e ishullit Lolland në Danimarkën juglindore. Objekti përfshin një port dhe një fabrikë që prodhon pjesë tuneli, të quajtura “elemente”. Çeliku i përforcuar derdhet në beton për të krijuar çdo element, i cili është 217 metra i gjatë dhe 42 metra i gjerë.
Shumica e tuneleve nënujore – përfshirë tunelin 50 kilometra mes Britanisë dhe Francës – janë prerë nëpër shkëmbinj nën shtratin e detit. Këtu, në vend të kësaj, 90 elementë individualë do të montohen, pjesë-pjesë, si tulla Lego.
“Me këtë projekt ne po thyejmë rekorde. Tunele të zhytur janë ndërtuar më parë, por kurrë në këtë shkallë,” tha Henrik Vincentsen , CEO i Femern A/S , kompania shtetërore daneze që ndërton tunelin.
Do të ketë 5 tuba paralelë.
Me një kosto prej rreth 7.4 miliardë euro, projekti financohet kryesisht nga Danimarka, me 1.3 miliardë euro nga Komisioni Evropian. Është një nga projektet më të mëdha të infrastrukturës në rajon dhe pjesë e një plani më të gjerë të BE-së për të forcuar lidhjet rrugore në të gjithë kontinentin, duke reduktuar fluturimet.
Kur të përfundojë, udhëtimi midis Rodbyhavn në Danimarkën Jugore dhe Puttgarten në Gjermaninë Veriore do të zgjasë vetëm 10 minuta me makinë ose 7 minuta me tren, duke zëvendësuar udhëtimin 45 minuta me traget.