Një reklamë morbide që shfaq aksidentin e Princeshës Diana ka ngjallur zemërim publik

Një reklamë morbide që shfaq aksidentin e Princeshës Diana ka ngjallur zemërim publik

Organizata franceze ADMD, e cila mbron për eutanazinë, ndau në rrjetet sociale një poster me një rikrijim të skenës së tmerrshme në tunelin e Parisit të vitit 1997 ku vdiq Princesha Diana.

“Diana. Ajo nuk zgjodhi vdekjen e saj… Në 2024 duhet të kemi një zgjedhje”, shkruhet në sloganin e reklamës që ka shkaktuar zemërim publik.

Reklama u prit menjëherë me një dënim të gjerë, me miqtë e princeshës së ndjerë dhe politikanë që e quajtën atë “të neveritshme, të neveritshme dhe të poshtër”.

Baronesha Rosa Monckton, një mike e Dianës, e dënoi fushatën, duke thënë se ishte mizore, e pashpirt dhe oportuniste.

“Diana u shfrytëzua gjatë gjithë jetës së saj dhe tani vdekja e saj po shfrytëzohet për qëllime të liga”, tha ajo.

Ish-sekretari i shtypit i Mbretëreshës Elizabeth, Dickie Arbiter, tha se ishte “mjaft keq të përmendësh atë që ndodhi dhe të tallesh imazhin në këtë mënyrë lë një shije të hidhur në gojë”.

Pallati Kensington ka shprehur zemërim dhe shqetësim që vdekja tragjike e Dianës në një aksident automobilistik është përdorur në një reklamë.

LEXO EDHE:

Back to top button