Si ndikon ngjyra e makinës në konsumin e karburantit
Një studim i Laboratorit Amerikan Lawrence Berkeley ka zbuluar një faktor të ri që ndikon në konsumin e karburantit të automjeteve.
Sipas konkluzioneve të projektit Cool Cars, laboratori i lartpërmendur, i cili mbështetet nga Komisioni i Energjisë në Kaliforni, ngjyra e trupit të makinës kontribuon në uljen ose rritjen e konsumit të karburantit.
Gjegjësisht, ngjyrat që reflektojnë rrezet e diellit ngadalësojnë rritjen e temperaturës në makinë. Trupi me ngjyrë të çelur, i cili reflekton rrezet e diellit, do të kontribuojë në ruajtjen e një temperature më të ulët në kabinë për shkak të këtij reflektimi.
Nga ana tjetër, një trup me tone të errëta, që tentojnë të thithin rrezet e diellit, do të kontribuojnë në rritjen e temperaturës në automjet. Sa më nxehtë të jetë në makinë, aq më shumë pasagjerë do të përdorin kondicionerin dhe aq më shumë energji do të kërkohet, duke rritur kështu konsumin e karburantit.
Laboratori ka kryer teste me dy makina identike pasagjerësh – limuzina. Njëra ishte e argjendtë dhe tjetra e zezë.
Të dyja makinat liheshin të parkuara në diell në cikle prej një ore me kondicioner të fikur dhe gjysmë ore më vonë me kondicioner të ndezur (maksimumi).
Pas pesë cikleve, studiuesit matën temperaturën e çatisë, pultit, xhamit të përparmë, sediljeve, dyerve dhe ajrit të kabinës.
Kulmi i makinës së argjendtë ishte deri në 25 gradë më i ftohtë se çatia e makinës së zezë.
Temperatura e ajrit në kabinë tregoi diferenca midis pesë dhe gjashtë gradë.
Në përgjithësi, 13% më pak energji u përdor për të ftohur makinën e argjendtë sesa makina e zezë.
Siç u përmend, ngjyrat e ndezura reflektojnë deri në 60% më shumë dritë dielli.